POŘADÍ PO RZ19; Dnes odpoledne byly na programu 3 měřené testy. Poslední kilometry se nesly ve znamení souboje mezi Petterem Solbergem a Sébastienem Loebem o 2. pozici. Loeb nakonec vyhrál o 0,9s. Power Stage vyhrál Hirvonen, Tänak ulomil kolo.
Výsledky po RZ19:
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Latvala J. - Anttila M. Ford Fiesta RS WRC 3:03:40,3 --- 2. Loeb S. - Elena D. Citroën DS3 WRC +27,8 3. Solberg P. - Patterson C. Ford Fiesta RS WRC +28,7 4. Ostberg M. - Andersson J. Ford Fiesta WRC +1:10,6 5. Hirvonen M. - Lehtinen J. Citroën DS3 WRC +1:29,5 6. Novikov E. - Minor I. Ford Fiesta RS WRC +3:37,0 7. Neuville T. - Gilsoul N. Citroën DS3 WRC +4:11,9 8. Wilson M. - Martin S. Ford Fiesta RS WRC +6:00,4 9. Prokop M. - Hrůza Z. Ford Fiesta RS WRC +6:58,9 10. Al-Attiyah N. - Bernacchini G. Citroën DS3 WRC +9:32,1
Výsledky po RZ16:
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Latvala J. - Anttila M. Ford Fiesta RS WRC 2:40:55,8 --- 2. Loeb S. - Elena D. Citroën DS3 WRC +29,3 3. Solberg P. - Patterson C. Ford Fiesta RS WRC +32,2 4. Ostberg M. - Andersson J. Ford Fiesta WRC +1:04,3 5. Hirvonen M. - Lehtinen J. Citroën DS3 WRC +1:27,3 6. Tänak O. - Sikk K. Ford Fiesta RS WRC +2:27,8 7. Novikov E. - Minor I. Ford Fiesta RS WRC +3:08,6 8. Neuville T. - Gilsoul N. Citroën DS3 WRC +3:57,7 9. Wilson M. - Martin S. Ford Fiesta RS WRC +5:31,6 10. Prokop M. - Hrůza Z. Ford Fiesta RS WRC +6:23,2Výsledky po RZ13:
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Latvala J. - Anttila M. Ford Fiesta RS WRC 2:18:05,3 --- 2. Solberg P. - Patterson C. Ford Fiesta RS WRC +24,5 3. Loeb S. - Elena D. Citroën DS3 WRC +30,9 4. Ostberg M. - Andersson J. Ford Fiesta WRC +49,9 5. Hirvonen M. - Lehtinen J. Citroën DS3 WRC +1:22,4 6. Tänak O. - Sikk K. Ford Fiesta RS WRC +1:37,4 7. Novikov E. - Minor I. Ford Fiesta RS WRC +1:50,9 8. Neuville T. - Gilsoul N. Citroën DS3 WRC +3:25,9 9. Wilson M. - Martin S. Ford Fiesta RS WRC +4:39,8 10. Prokop M. - Hrůza Z. Ford Fiesta RS WRC +5:29,2Výsledky po RZ9:
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Latvala J. - Anttila M. Ford Fiesta RS WRC 1:50:49,5 --- 2. Solberg P. - Patterson C. Ford Fiesta RS WRC +22,2 3. Loeb S. - Elena D. Citroën DS3 WRC +26,1 4. Ostberg M. - Andersson J. Ford Fiesta WRC +38,3 5. Hirvonen M. - Lehtinen J. Citroën DS3 WRC +1:08,9 6. Tänak O. - Sikk K. Ford Fiesta RS WRC +1:31,8 7. Novikov E. - Minor I. Ford Fiesta RS WRC +1:46,1 8. Neuville T. - Gilsoul N. Citroën DS3 WRC +3:04,6 9. Wilson M. - Martin S. Ford Fiesta RS WRC +4:00,0 10. Prokop M. - Hrůza Z. Ford Fiesta RS WRC +4:35,0Výsledky po RZ6:
Dnes odpoledne byly na programu tři měřené testy. Všechny tři RZ se jely už ráno, a tak na posádky nečekalo nic nového. Ve všech třech zkouškách zajel nejrychleji Jari-Matti Latvala, jehož náskok narostl z 3,3s na 12,1s. Na RZ4 se dostal Jevgeny Novikov před Otta Tänaka průběžné šesté místo.
RZ5 byla v režii Fordů, když za prvním Latvalou byl Petter Solberg a Mads Ostberg. Až čtvrtý byl nejrychlejší Citroën v rukou Sébastiena Loeba. Solberg se posunul na průběžné druhé místo a o příčku si naopak pohoršil Loeb. Na dnešní poslední zkoušce se dostal Tänak zpět před Novikova na šesté místo.
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Latvala J. - Anttila M. Ford Fiesta RS WRC 1:25:05,7 --- 2. Solberg P. - Patterson C. Ford Fiesta RS WRC +12,1 3. Loeb S. - Elena D. Citroën DS3 WRC +21,3 4. Ostberg M. - Andersson J. Ford Fiesta WRC +32,6 5. Hirvonen M. - Lehtinen J. Citroën DS3 WRC +53,8 6. Tänak O. - Sikk K. Ford Fiesta RS WRC +1:22,2 7. Novikov E. - Minor I. Ford Fiesta RS WRC +1:32,8 8. Neuville T. - Gilsoul N. Citroën DS3 WRC +2:27,9 9. Wilson M. - Martin S. Ford Fiesta RS WRC +3:17,0 10. Prokop M. - Hrůza Z. Ford Fiesta RS WRC +3:36,8Výsledky po RZ3:
Jari-Matti Latvala přitom nezačal úplně nejrychleji. Po RZ2 byl na 4. místě, ale díky skvělému času, kdy porazil Loeba na RZ3 o 5 vteřin, poskočil rovnou do vedení. Ani legendární Francouz nezačal nejrychleji, ale i jemu se povedla závěrečná vložka sekce a drží druhé místo se ztrátou 3,3s. Třetí příčku má úvodní lídr soutěže Solberg. Norovi s tovární Fiestou RS WRC patřily první dvě vložky, na 3. ale ztratil téměř 10 vteřin a propadl se na 3. místo. Za jeho zády je jeho krajan Ostberg. Vítěz Rally Portugal začal 2. a 3. časem, ale stejně jako Solbergovi mu až tak nevyšla RZ3.
Mikko Hirovnen zajíždí stabilní časy, které ho drží na dohled špici a ztráta 15,1s není nic podstatného. Na jezdce čeká pouze remoute service, což je problém pro Martina Prokopa, kterého zlobí od první ranní zkoušky převodovka. Český jezdec ztratil hned na startu 6. rychlostní stupeň a momentálně je 10. (za svými zády drží například Chrise Atkinsona s MINI). Také Ott Tänak hlásil problémy, v jeho případě se jedná o posilovač řízení.
Pořadí
Posádkavůz Celkový časZtráta na vedoucího
1. Latvala J. - Anttila M. Ford Fiesta RS WRC 42:39,2 --- 2. Loeb S. - Elena D. Citroën DS3 WRC +3,3 3. Solberg P. - Patterson C. Ford Fiesta RS WRC +5,3 4. Ostberg M. - Andersson J. Ford Fiesta WRC +12,1 5. Hirvonen M. - Lehtinen J. Citroën DS3 WRC +15,1 6. Tänak O. - Sikk K. Ford Fiesta RS WRC +44,6 7. Novikov E. - Minor I. Ford Fiesta RS WRC +50,2 8. Neuville T. - Gilsoul N. Citroën DS3 WRC +1:19,3 9. Wilson M. - Martin S. Ford Fiesta RS WRC +1:41,0 10. Prokop M. - Hrůza Z. Ford Fiesta RS WRC +1:54,5Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.