Rally GB: Latvala vítězí, Loeb o 0,9s poráží Solberga!

Sordo, Dani	 - Del Barrio, Carlos
Sordo, Dani - Del Barrio, Carlos, foto: Ford Motor Company
iM2 14. září 2012 11:57
Sdílej:

POŘADÍ PO RZ19; Dnes odpoledne byly na programu 3 měřené testy. Poslední kilometry se nesly ve znamení souboje mezi Petterem Solbergem a Sébastienem Loebem o 2. pozici. Loeb nakonec vyhrál o 0,9s. Power Stage vyhrál Hirvonen, Tänak ulomil kolo.

 

Výsledky po RZ19:

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Latvala J. - Anttila M.  Ford Fiesta RS WRC 3:03:40,3  ---     2.   Loeb S. - Elena D.  Citroën DS3 WRC     +27,8       3.   Solberg P. - Patterson C.   Ford Fiesta RS WRC       +28,7     4.   Ostberg M. - Andersson J.  Ford Fiesta WRC   +1:10,6     5.   Hirvonen M. - Lehtinen J.  Citroën DS3 WRC        +1:29,5       6.   Novikov E. - Minor I.  Ford Fiesta RS WRC        +3:37,0     7.   Neuville T. - Gilsoul N.   Citroën DS3 WRC      +4:11,9     8.   Wilson M. - Martin S.   Ford Fiesta RS WRC   +6:00,4     9.   Prokop M. - Hrůza Z.   Ford Fiesta RS WRC   +6:58,9    10.    Al-Attiyah N. - Bernacchini G.   Citroën DS3 WRC   +9:32,1

 

 

Výsledky po RZ16:

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Latvala J. - Anttila M.  Ford Fiesta RS WRC 2:40:55,8  ---     2.   Loeb S. - Elena D.  Citroën DS3 WRC     +29,3       3.   Solberg P. - Patterson C.   Ford Fiesta RS WRC       +32,2     4.   Ostberg M. - Andersson J.  Ford Fiesta WRC   +1:04,3     5.   Hirvonen M. - Lehtinen J.  Citroën DS3 WRC        +1:27,3       6.   Tänak O. - Sikk K.   Ford Fiesta RS WRC       +2:27,8     7.   Novikov E. - Minor I.  Ford Fiesta RS WRC     +3:08,6     8.   Neuville T. - Gilsoul N.   Citroën DS3 WRC   +3:57,7     9.   Wilson M. - Martin S.   Ford Fiesta RS WRC   +5:31,6    10.    Prokop M. - Hrůza Z.   Ford Fiesta RS WRC   +6:23,2

Výsledky po RZ13:

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Latvala J. - Anttila M.  Ford Fiesta RS WRC 2:18:05,3  ---     2.   Solberg P. - Patterson C.   Ford Fiesta RS WRC     +24,5       3.   Loeb S. - Elena D.  Citroën DS3 WRC      +30,9     4.   Ostberg M. - Andersson J.  Ford Fiesta WRC   +49,9     5.   Hirvonen M. - Lehtinen J.  Citroën DS3 WRC        +1:22,4       6.   Tänak O. - Sikk K.   Ford Fiesta RS WRC       +1:37,4     7.   Novikov E. - Minor I.  Ford Fiesta RS WRC     +1:50,9     8.   Neuville T. - Gilsoul N.   Citroën DS3 WRC   +3:25,9     9.   Wilson M. - Martin S.   Ford Fiesta RS WRC   +4:39,8    10.    Prokop M. - Hrůza Z.   Ford Fiesta RS WRC   +5:29,2

Výsledky po RZ9: 

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Latvala J. - Anttila M.  Ford Fiesta RS WRC 1:50:49,5  ---     2.   Solberg P. - Patterson C.   Ford Fiesta RS WRC     +22,2       3.    Loeb S. - Elena D.   Citroën DS3 WRC      +26,1     4.   Ostberg M. - Andersson J.  Ford Fiesta WRC   +38,3     5.   Hirvonen M. - Lehtinen J.  Citroën DS3 WRC        +1:08,9       6.   Tänak O. - Sikk K.   Ford Fiesta RS WRC       +1:31,8     7.   Novikov E. - Minor I.  Ford Fiesta RS WRC     +1:46,1     8.   Neuville T. - Gilsoul N.   Citroën DS3 WRC   +3:04,6     9.   Wilson M. - Martin S.   Ford Fiesta RS WRC   +4:00,0    10.    Prokop M. - Hrůza Z.   Ford Fiesta RS WRC   +4:35,0

Výsledky po RZ6:

Dnes odpoledne byly na programu tři měřené testy. Všechny tři RZ se jely už ráno, a tak na posádky nečekalo nic nového. Ve všech třech zkouškách zajel nejrychleji Jari-Matti Latvala, jehož náskok narostl z 3,3s na 12,1s. Na RZ4 se dostal Jevgeny Novikov před Otta Tänaka průběžné šesté místo. 

RZ5 byla v režii Fordů, když za prvním Latvalou byl Petter Solberg a Mads Ostberg. Až čtvrtý byl nejrychlejší Citroën v rukou Sébastiena Loeba. Solberg se posunul na průběžné druhé místo a o příčku si naopak pohoršil Loeb. Na dnešní poslední zkoušce se dostal Tänak zpět před Novikova na šesté místo.

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího     1.   Latvala J. - Anttila M.  Ford Fiesta RS WRC 1:25:05,7  ---     2.   Solberg P. - Patterson C.   Ford Fiesta RS WRC     +12,1       3.    Loeb S. - Elena D.   Citroën DS3 WRC      +21,3     4.   Ostberg M. - Andersson J.  Ford Fiesta WRC   +32,6     5.   Hirvonen M. - Lehtinen J.  Citroën DS3 WRC        +53,8       6.   Tänak O. - Sikk K.   Ford Fiesta RS WRC       +1:22,2     7.   Novikov E. - Minor I.  Ford Fiesta RS WRC     +1:32,8     8.   Neuville T. - Gilsoul N.   Citroën DS3 WRC   +2:27,9     9.   Wilson M. - Martin S.   Ford Fiesta RS WRC   +3:17,0    10.    Prokop M. - Hrůza Z.   Ford Fiesta RS WRC   +3:36,8

Výsledky po RZ3:

Jari-Matti Latvala přitom nezačal úplně nejrychleji. Po RZ2 byl na 4. místě, ale díky skvělému času, kdy porazil Loeba na RZ3 o 5 vteřin, poskočil rovnou do vedení. Ani legendární Francouz nezačal nejrychleji, ale i jemu se povedla závěrečná vložka sekce a drží druhé místo se ztrátou 3,3s. Třetí příčku má úvodní lídr soutěže Solberg. Norovi s tovární Fiestou RS WRC patřily první dvě vložky, na 3. ale ztratil téměř 10 vteřin a propadl se na 3. místo. Za jeho zády je jeho krajan Ostberg. Vítěz Rally Portugal začal 2. a 3. časem, ale stejně jako Solbergovi mu až tak nevyšla RZ3.

Mikko Hirovnen zajíždí stabilní časy, které ho drží na dohled špici a ztráta 15,1s není nic podstatného. Na jezdce čeká pouze remoute service, což je problém pro Martina Prokopa, kterého zlobí od první ranní zkoušky převodovka. Český jezdec ztratil hned na startu 6. rychlostní stupeň a momentálně je 10. (za svými zády drží například Chrise Atkinsona s MINI). Také Ott Tänak hlásil problémy, v jeho případě se jedná o posilovač řízení.

 

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas

Ztráta na vedoucího

    1.   Latvala J. - Anttila M.  Ford Fiesta RS WRC 42:39,2  ---     2.   Loeb S. - Elena D.  Citroën DS3 WRC    +3,3       3.   Solberg P. - Patterson C.   Ford Fiesta RS WRC     +5,3     4.   Ostberg M. - Andersson J.  Ford Fiesta WRC   +12,1     5.   Hirvonen M. - Lehtinen J.  Citroën DS3 WRC        +15,1       6.   Tänak O. - Sikk K.   Ford Fiesta RS WRC       +44,6     7.   Novikov E. - Minor I.  Ford Fiesta RS WRC     +50,2     8.   Neuville T. - Gilsoul N.   Citroën DS3 WRC   +1:19,3     9.   Wilson M. - Martin S.   Ford Fiesta RS WRC   +1:41,0    10.    Prokop M. - Hrůza Z.   Ford Fiesta RS WRC   +1:54,5
Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.