POŘADÍ PO RZ19; Dnes odpoledne byly na programu 3 měřené testy. Poslední kilometry se nesly ve znamení souboje mezi Petterem Solbergem a Sébastienem Loebem o 2. pozici. Loeb nakonec vyhrál o 0,9s. Power Stage vyhrál Hirvonen, Tänak ulomil kolo.
Výsledky po RZ19:
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Latvala J. - Anttila M. Ford Fiesta RS WRC 3:03:40,3 --- 2. Loeb S. - Elena D. Citroën DS3 WRC +27,8 3. Solberg P. - Patterson C. Ford Fiesta RS WRC +28,7 4. Ostberg M. - Andersson J. Ford Fiesta WRC +1:10,6 5. Hirvonen M. - Lehtinen J. Citroën DS3 WRC +1:29,5 6. Novikov E. - Minor I. Ford Fiesta RS WRC +3:37,0 7. Neuville T. - Gilsoul N. Citroën DS3 WRC +4:11,9 8. Wilson M. - Martin S. Ford Fiesta RS WRC +6:00,4 9. Prokop M. - Hrůza Z. Ford Fiesta RS WRC +6:58,9 10. Al-Attiyah N. - Bernacchini G. Citroën DS3 WRC +9:32,1
Výsledky po RZ16:
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Latvala J. - Anttila M. Ford Fiesta RS WRC 2:40:55,8 --- 2. Loeb S. - Elena D. Citroën DS3 WRC +29,3 3. Solberg P. - Patterson C. Ford Fiesta RS WRC +32,2 4. Ostberg M. - Andersson J. Ford Fiesta WRC +1:04,3 5. Hirvonen M. - Lehtinen J. Citroën DS3 WRC +1:27,3 6. Tänak O. - Sikk K. Ford Fiesta RS WRC +2:27,8 7. Novikov E. - Minor I. Ford Fiesta RS WRC +3:08,6 8. Neuville T. - Gilsoul N. Citroën DS3 WRC +3:57,7 9. Wilson M. - Martin S. Ford Fiesta RS WRC +5:31,6 10. Prokop M. - Hrůza Z. Ford Fiesta RS WRC +6:23,2Výsledky po RZ13:
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Latvala J. - Anttila M. Ford Fiesta RS WRC 2:18:05,3 --- 2. Solberg P. - Patterson C. Ford Fiesta RS WRC +24,5 3. Loeb S. - Elena D. Citroën DS3 WRC +30,9 4. Ostberg M. - Andersson J. Ford Fiesta WRC +49,9 5. Hirvonen M. - Lehtinen J. Citroën DS3 WRC +1:22,4 6. Tänak O. - Sikk K. Ford Fiesta RS WRC +1:37,4 7. Novikov E. - Minor I. Ford Fiesta RS WRC +1:50,9 8. Neuville T. - Gilsoul N. Citroën DS3 WRC +3:25,9 9. Wilson M. - Martin S. Ford Fiesta RS WRC +4:39,8 10. Prokop M. - Hrůza Z. Ford Fiesta RS WRC +5:29,2Výsledky po RZ9:
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Latvala J. - Anttila M. Ford Fiesta RS WRC 1:50:49,5 --- 2. Solberg P. - Patterson C. Ford Fiesta RS WRC +22,2 3. Loeb S. - Elena D. Citroën DS3 WRC +26,1 4. Ostberg M. - Andersson J. Ford Fiesta WRC +38,3 5. Hirvonen M. - Lehtinen J. Citroën DS3 WRC +1:08,9 6. Tänak O. - Sikk K. Ford Fiesta RS WRC +1:31,8 7. Novikov E. - Minor I. Ford Fiesta RS WRC +1:46,1 8. Neuville T. - Gilsoul N. Citroën DS3 WRC +3:04,6 9. Wilson M. - Martin S. Ford Fiesta RS WRC +4:00,0 10. Prokop M. - Hrůza Z. Ford Fiesta RS WRC +4:35,0Výsledky po RZ6:
Dnes odpoledne byly na programu tři měřené testy. Všechny tři RZ se jely už ráno, a tak na posádky nečekalo nic nového. Ve všech třech zkouškách zajel nejrychleji Jari-Matti Latvala, jehož náskok narostl z 3,3s na 12,1s. Na RZ4 se dostal Jevgeny Novikov před Otta Tänaka průběžné šesté místo.
RZ5 byla v režii Fordů, když za prvním Latvalou byl Petter Solberg a Mads Ostberg. Až čtvrtý byl nejrychlejší Citroën v rukou Sébastiena Loeba. Solberg se posunul na průběžné druhé místo a o příčku si naopak pohoršil Loeb. Na dnešní poslední zkoušce se dostal Tänak zpět před Novikova na šesté místo.
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas Ztráta na vedoucího 1. Latvala J. - Anttila M. Ford Fiesta RS WRC 1:25:05,7 --- 2. Solberg P. - Patterson C. Ford Fiesta RS WRC +12,1 3. Loeb S. - Elena D. Citroën DS3 WRC +21,3 4. Ostberg M. - Andersson J. Ford Fiesta WRC +32,6 5. Hirvonen M. - Lehtinen J. Citroën DS3 WRC +53,8 6. Tänak O. - Sikk K. Ford Fiesta RS WRC +1:22,2 7. Novikov E. - Minor I. Ford Fiesta RS WRC +1:32,8 8. Neuville T. - Gilsoul N. Citroën DS3 WRC +2:27,9 9. Wilson M. - Martin S. Ford Fiesta RS WRC +3:17,0 10. Prokop M. - Hrůza Z. Ford Fiesta RS WRC +3:36,8Výsledky po RZ3:
Jari-Matti Latvala přitom nezačal úplně nejrychleji. Po RZ2 byl na 4. místě, ale díky skvělému času, kdy porazil Loeba na RZ3 o 5 vteřin, poskočil rovnou do vedení. Ani legendární Francouz nezačal nejrychleji, ale i jemu se povedla závěrečná vložka sekce a drží druhé místo se ztrátou 3,3s. Třetí příčku má úvodní lídr soutěže Solberg. Norovi s tovární Fiestou RS WRC patřily první dvě vložky, na 3. ale ztratil téměř 10 vteřin a propadl se na 3. místo. Za jeho zády je jeho krajan Ostberg. Vítěz Rally Portugal začal 2. a 3. časem, ale stejně jako Solbergovi mu až tak nevyšla RZ3.
Mikko Hirovnen zajíždí stabilní časy, které ho drží na dohled špici a ztráta 15,1s není nic podstatného. Na jezdce čeká pouze remoute service, což je problém pro Martina Prokopa, kterého zlobí od první ranní zkoušky převodovka. Český jezdec ztratil hned na startu 6. rychlostní stupeň a momentálně je 10. (za svými zády drží například Chrise Atkinsona s MINI). Také Ott Tänak hlásil problémy, v jeho případě se jedná o posilovač řízení.
Pořadí
Posádkavůz Celkový časZtráta na vedoucího
1. Latvala J. - Anttila M. Ford Fiesta RS WRC 42:39,2 --- 2. Loeb S. - Elena D. Citroën DS3 WRC +3,3 3. Solberg P. - Patterson C. Ford Fiesta RS WRC +5,3 4. Ostberg M. - Andersson J. Ford Fiesta WRC +12,1 5. Hirvonen M. - Lehtinen J. Citroën DS3 WRC +15,1 6. Tänak O. - Sikk K. Ford Fiesta RS WRC +44,6 7. Novikov E. - Minor I. Ford Fiesta RS WRC +50,2 8. Neuville T. - Gilsoul N. Citroën DS3 WRC +1:19,3 9. Wilson M. - Martin S. Ford Fiesta RS WRC +1:41,0 10. Prokop M. - Hrůza Z. Ford Fiesta RS WRC +1:54,5Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.
Následující měsíc nám bude dělat společnost prostorné SUV od francouzské značky DS Automobiles, která si potrpí na unikátní design, kvalitní interiéry a jedinečnost. S DS7 jsme již měli dvakrát tu čest, ovšem jednalo se vždy o vrcholná provedení s cenovkou kolem dvou milionů. DS na „sedmičku“ aktuálně nabízí zvýhodněnou verzi Edition France, kterou pořídíte za 950 tisíc, což je ve srovnání s konkurenty fantastická cena. Má to nějaký háček?
Automobilka Tesla oznámila svolávací akci téměř všech dosud vyrobených vozů Cybertruck – bezmála 50 tisíc kusů musí zpět kvůli závadě na karoserii. Ve stejném čase ale firma čelí i narůstajícímu napětí mimo výrobní linky. Po celých Spojených státech se množí útoky na prodejny i zákazníky Tesly, které jsou motivovány nelibostí vůči veřejnému vystupování Elona Muska.
Renault je na trhu známý pro spolehlivá a kvalitně postavená auta, ale do světa superaut nikdy výrazně nepronikl. Když tedy francouzská automobilka tvrdí, že jedno vytvořila, vzbuzuje to oprávněnou zvědavost.
Legendární moderátorská trojice Clarkson, May a Hammond se znovu objeví na obrazovkách v nové show, která naváže na jejich ikonická motoristická dobrodružství.
Mercedes-Benz představil novou verzi elektrického CLA, který se považuje za nejchytřejší a nejefektivnější model značky. Tento elektromobil je očekávaným nástupcem v segmentu základních elektromobilů a má ambici stát se přímým konkurentem pro Tesla Model 3. Jaký dojem zanechává nový Mercedes CLA na první pohled? To se dozvíte v našem exkluzivním pohledu na tento model.
Před dvanácti lety Mercedes-Benz poprvé představil model CLA a zájem o něj nepolevuje. Nyní automobilka odhalila třetí generaci, která posouvá hranice technologie a designu na zcela novou úroveň.
Xiaomi začalo dodávat svůj elektrický sporťák SU7 Ultra prvním zákazníkům, ale místo oslav řeší nečekané problémy. Spekulanti okamžitě rozjeli přeprodej za vyšší ceny a zloději se zaměřili na luxusní zlaté logo, které mizí z vozů a končí v online aukcích.
Čas letí jako voda a od premiéry první verze GR Yarisu v Tokiu uběhlo v lednu už 5 let. Proto na počátku roku 2024 nastal čas představit první modernizaci, která měla za cíl odstranit neduhy a celkově vůz posunout ještě úroveň výš. Jak se to povedlo?