Jari-Matti Latvala na Wales nemá špatné vzpomínky, když zde vloni zvítězil. V roce 2011 se jednalo o poslední soutěž kalendáře a letos jsou na tratích očekávány úplně jiné podmínky. Jezdec Fordu se do Velké Británie těší.
Poté, co Sébastien Loeb v Německu dosáhl na čtvrté vítězství v řadě, spousta lidí teď věří, že Ford může ukončit letošní působivou dominanci tohoto Alsasana. Jari-Matti Latvala, který byl v Trieru druhý, se na soutěž ve Walesu, která se jede od 13. do 16. září těší. Vloni byla tato soutěž posledním kláním sezony a Latvala pomáhal v boji o titul jeho tehdejšímu bývalému kolegovi, Mikku Hirvonenovi. Letos se na soutěži očekávají mírnější podmínky.
Tyto změny však nic nemění na důvěře Fina v možnost zisku vítězství, i když je mu jasné, že to bude náročné: "Už se těším na speciální rychlé zkoušky vedoucí lesy. Je to to, co dělá to tuto rally krásnou. Vloni jsem zde vyhrál a zkusím to zopakovat i letos. Na rychlostních zkouškách by v září ještě měly panovat dobré podmínky. Stejně, pokud bude pršet, tak budeme mít mnohem menší adhezi a bude těžké se udržet na cestě," řekl Jari-Matti Latvala pro wrc.com.
Jari-Matti ve Walesu 2010
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.