Už to tak vypadá, že nová sezona šampionátu IRC začne na sněhu. Přípravy na kalendáři IRC pro příští sezonu vrcholí.
Na kalendáři IRC se sice bude pracovat až do října, ale v rámci Barum Rally prosákly první informace. Poprvé v rámci IRC by se měla v kalendáři nacházet sněhová rally, navíc by měla sezonu rovnou zahajovat. Organizátoři by také chtěli vyrovnat poměr mezi šotolinovými a asfaltovými soutěžemi. Dočkat bychom se také měli většího množství televizních přenosů.
"Poprvé v historii IRC pojedeme na všech třech površích. V kalendáři se objeví 12 až 13 soutěží a také budeme mít možnost vidět nová auta," řekl zdroj britskému Autosportu.
Novými vozy by se mohly myslet auta kategorie R5, která jsou zamýšlena jako budoucí náhrada současných S2000. Opticky by se tyto vozy moc lišit neměly, ani technická stránka věci není až tak rozdílná. Obečně se má za to, že Peugeot bude první značkou, která představí tento vůz. Společně s Citroënem pracují na jeho výrobě, od představenstava značky by měli mít zelenou. U Škody se čeká na rozhodnutí. Je možné, že značka čeká s vozem R5 až na nový model Fabie.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?