Už to tak vypadá, že nová sezona šampionátu IRC začne na sněhu. Přípravy na kalendáři IRC pro příští sezonu vrcholí.
Na kalendáři IRC se sice bude pracovat až do října, ale v rámci Barum Rally prosákly první informace. Poprvé v rámci IRC by se měla v kalendáři nacházet sněhová rally, navíc by měla sezonu rovnou zahajovat. Organizátoři by také chtěli vyrovnat poměr mezi šotolinovými a asfaltovými soutěžemi. Dočkat bychom se také měli většího množství televizních přenosů.
"Poprvé v historii IRC pojedeme na všech třech površích. V kalendáři se objeví 12 až 13 soutěží a také budeme mít možnost vidět nová auta," řekl zdroj britskému Autosportu.
Novými vozy by se mohly myslet auta kategorie R5, která jsou zamýšlena jako budoucí náhrada současných S2000. Opticky by se tyto vozy moc lišit neměly, ani technická stránka věci není až tak rozdílná. Obečně se má za to, že Peugeot bude první značkou, která představí tento vůz. Společně s Citroënem pracují na jeho výrobě, od představenstava značky by měli mít zelenou. U Škody se čeká na rozhodnutí. Je možné, že značka čeká s vozem R5 až na nový model Fabie.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.