Matthew Wilson se vrací do WRC. Návrat do mistrovství světa v automobilových soutěžích ho čeká při jeho domácí soutěži, Rally GB. Cíle si přitom dává vysoké, chce vyrovnat svůj loňský výkon (byl 5.).
Matthew Wilson se vrací do MS. Od lednové Rally Monte Carlo se do žádné soutěže MS nezapojil. Brit poté před Rally Sweden trénoval, ale uklouzl na ledu, zlomil si kotník a musel si dát pauzu. Jenže ta trvala déle, než si sám představoval.
Jenže teď se Matthew vrací. Na domácí soutěži opět usedne za volant vozu z dílen M-Sportu, Fordu Fiesta RS WRC. Pojede za tým M-Sport, jeho kolegové budou Ott Tänak a Evgeny Novikov. Fiesta bude ve zcela novém designu (sponzor, který zaplatil start na Monte Carlu, již s M-Sportem nespolupracuje).
Před domácí soutěži si jezdec věří, vloni zaznamenal 5. místo a v posledních 5 vystoupeních na této šotolinové soutěži se vždy vešel do TOP10: "Je skvělé se vrátit do MS. Fakt, že to vyšlo na domácí soutěži, je výborný. Jsem hrdý na svoji zemi, podpora je skvělá (jeho start platí právě a pouze místní firmy, pozn. red.). Je pravdou, že jsem ještě letos žádnou šotolinovou soutěž nejel. Bude tudíž velmi těžké hned od začátku držet vysoké tempo."
"Nemůžu se dočkat, až se opět posadím za volant. Doufám, že se mi podaří zopakovat 5. místo z loňského roku. Pro všechny britské fanoušky bych chtěl na domácí soutěži zajet dobrý výsledek," říká jezdec. Welšská rally se jela poprvé v roce 1932 a řadí se tudíž mezi nejstarší pořádané soutěže. Dříve byla soutěž známá pod názvem RAC Rally a v MS je od roku 1973. Díky svým rychlým a technickým zkouškám je mezi jezdci i fanoušky velmi oblíbená.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.