Matthew Wilson se vrací do WRC. Návrat do mistrovství světa v automobilových soutěžích ho čeká při jeho domácí soutěži, Rally GB. Cíle si přitom dává vysoké, chce vyrovnat svůj loňský výkon (byl 5.).
Matthew Wilson se vrací do MS. Od lednové Rally Monte Carlo se do žádné soutěže MS nezapojil. Brit poté před Rally Sweden trénoval, ale uklouzl na ledu, zlomil si kotník a musel si dát pauzu. Jenže ta trvala déle, než si sám představoval.
Jenže teď se Matthew vrací. Na domácí soutěži opět usedne za volant vozu z dílen M-Sportu, Fordu Fiesta RS WRC. Pojede za tým M-Sport, jeho kolegové budou Ott Tänak a Evgeny Novikov. Fiesta bude ve zcela novém designu (sponzor, který zaplatil start na Monte Carlu, již s M-Sportem nespolupracuje).
Před domácí soutěži si jezdec věří, vloni zaznamenal 5. místo a v posledních 5 vystoupeních na této šotolinové soutěži se vždy vešel do TOP10: "Je skvělé se vrátit do MS. Fakt, že to vyšlo na domácí soutěži, je výborný. Jsem hrdý na svoji zemi, podpora je skvělá (jeho start platí právě a pouze místní firmy, pozn. red.). Je pravdou, že jsem ještě letos žádnou šotolinovou soutěž nejel. Bude tudíž velmi těžké hned od začátku držet vysoké tempo."
"Nemůžu se dočkat, až se opět posadím za volant. Doufám, že se mi podaří zopakovat 5. místo z loňského roku. Pro všechny britské fanoušky bych chtěl na domácí soutěži zajet dobrý výsledek," říká jezdec. Welšská rally se jela poprvé v roce 1932 a řadí se tudíž mezi nejstarší pořádané soutěže. Dříve byla soutěž známá pod názvem RAC Rally a v MS je od roku 1973. Díky svým rychlým a technickým zkouškám je mezi jezdci i fanoušky velmi oblíbená.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?