Šéf Citfoënu pro motorsport, Yves Matton, prohlásil, že v případě konce kariéry Sébastiena Loeba by se jedničkou týmu stal Mikko Hirovnen.
V MS v rally za sebou máme dekádu, kterou asi nikdo nečekal a to jak co se jezdců týče, tak i značek. Spojení Sébastien Loeb - Citroën přineslo osm titulů a celkově 72 vyhraných závodů. Pokud by se jezdec z Alsaska rozhodl po této sezoně ukončit svoji veleúspěšnou kariéru, tak si šéf Citroënu o budoucnost svého týmu v MS nedělá žádnou starost. "Kdyby tady Sébastien zítra nebyl, tak je Mikko tím, kdo bude mistrem," řekl šéf týmu, Yves Matton, pro Motorsport News.
Letos je to poměrně jasné, když bere Seb vítězství, tak je to právě Mikko, kdo je druhý: "Jsem velmi šťasný z toho, jak Mikko pracuje s týmem. Vše bude v pořádku, i když Sébastien zkončí." Jestli se Fin v brzké době opravdu stane jedničkou týmu, to se bude rozhodovat v následujících měsících. To by měl totiž Loeb oznámit, jestli chce závodit i v roce 2013.
A co si myslí úřadující šampión o klauzuli, která mu dovoluje odejít již po této sezoně, i když má smlouvu až do konce roku 2013? "Opravdu nevím, jaké datum ve smlouvě přesně mám. Když mi Yves řekne, že je to příští týden, tak mu svoje rozhodnutí sdělím příští týden. Když to bude v září, tak mu ho řeknu v září," řekl Sébastien Loeb pro wrc.com a dodal: "Stále mě to baví, ale nevím, jestli zůstanu."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.