Šéf Citfoënu pro motorsport, Yves Matton, prohlásil, že v případě konce kariéry Sébastiena Loeba by se jedničkou týmu stal Mikko Hirovnen.
V MS v rally za sebou máme dekádu, kterou asi nikdo nečekal a to jak co se jezdců týče, tak i značek. Spojení Sébastien Loeb - Citroën přineslo osm titulů a celkově 72 vyhraných závodů. Pokud by se jezdec z Alsaska rozhodl po této sezoně ukončit svoji veleúspěšnou kariéru, tak si šéf Citroënu o budoucnost svého týmu v MS nedělá žádnou starost. "Kdyby tady Sébastien zítra nebyl, tak je Mikko tím, kdo bude mistrem," řekl šéf týmu, Yves Matton, pro Motorsport News.
Letos je to poměrně jasné, když bere Seb vítězství, tak je to právě Mikko, kdo je druhý: "Jsem velmi šťasný z toho, jak Mikko pracuje s týmem. Vše bude v pořádku, i když Sébastien zkončí." Jestli se Fin v brzké době opravdu stane jedničkou týmu, to se bude rozhodovat v následujících měsících. To by měl totiž Loeb oznámit, jestli chce závodit i v roce 2013.
A co si myslí úřadující šampión o klauzuli, která mu dovoluje odejít již po této sezoně, i když má smlouvu až do konce roku 2013? "Opravdu nevím, jaké datum ve smlouvě přesně mám. Když mi Yves řekne, že je to příští týden, tak mu svoje rozhodnutí sdělím příští týden. Když to bude v září, tak mu ho řeknu v září," řekl Sébastien Loeb pro wrc.com a dodal: "Stále mě to baví, ale nevím, jestli zůstanu."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?