Thierry Neuville se na na start Rally New Zealand postaví v barvách týmu Qatar World Rally Team. Pro mladíka Citroënu se jedná o první start na této soutěži.
Na Thierryho Neuvilla čeká nová zkušenost, protože čerstvě 24 letý jezdec se poprvé ve své kariéře postaví na start Rally New Zealand. Zajímavostí je, že tuto soutěž neměl původně ve svém programu pro sezonu 2012. Jeho kolega od Citroënu, Nasser Al-Attiyah, se ale touto dobou připravuje na olympijské hry v Londýně, a tak se ze soutěže musel omluvit a svůj vůz přenechal pro Thierryho.
"Krajina, cesty a navazující zatáčky, to vše mě vždy fascinovalo. Viděl jsem mnoho onboard videí, abych si udělal obrázek o všem, co mě čeká. To vám samozřejmě zkušenosti nevynahradí. Klíčové bude rychle najít dobré nastavení. Po pouhých dvou průjezdech testovací zkouškou nebude lehké pak v kvalifikaci bojovat s ostatními," řekl Thierry Neuville.
Thierry za svůj start na Novém Zélandu vděčí Nasserovi
Po třech soutěžích, na kterých si Belgičan připsal body, si chce Thierry ponechat svoji strategii: "Uvidíme, jak to půjde. Spolu s Nicolasem [Gisoulem] nebudeme na naší přípravě nic měnit. Jako vždy se budeme snažit dostat z nás to nejlepší. Samozřejmě budou povětrnostní podmínky hrát velkou roli. Déšť by mi nevadil, protože by z trati odplavil štěrk a nám by se pak jelo jednodušeji."
"Nasser věděl, že jsem už jako malý kluk snil o tom , že se zúčastním této zvlášní soutěže. Ještě jednou bych mu rád poděkoval. Bude se tak moci lépe připravit na olympijské hry - celý tým Citroënu mu bude samozřejmě držet palce. Ve Finsku budeme sledovat, jak mu to v Londýně jde."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?