Prodrive se po delší pauze vrací do MS s nemalými cíli. Tím cílem totiž je získat na Novém Zélandu minimálně pódiové umístění, nebo ještě lépe dokonce vítězství.
Po delší době čekání se Dani Sordo může opět posadit za volant soutěžního vozu na Rally New Zealand. Španěl sice v Argentině soutěžil za volantem Fordu jako náhradník zraněného Jariho-Mattiho Latvaly a v mezičase ještě vyhrály Tour de Corse s Mini S2000, ale za volantem Mini WRC neseděl od Rally Portugal. O to větší je jeho motivace pro nadcházející soutěž: "Tuhle rally mám opravdu rád," říká jezdec.
"Tahle rally sice nepatří mezi moje nejoblíbenější, ale jízdu v soutěžním voze na těchto rychlých šotolinových tratích si opravdu užívám. Jako vždy ze sebe vydám maximum a mým cílem je vítězství. Myslím, že to můžeme zvládnout," říká jezdec, který zde v roce 2008, tehdy ještě v barvách Citroënu, stál na podium.
Jezdec Prodrivu si je ale dobře vědom velmi vyrovnané konkurence: "Loeb je velmi silný, také Hirovnen si na DS3 WRC rychle zvykl." Dani zároveň ví, že i jezdci Fordu, Jari-Matti Latvala a Petter Solberg, budou spokojeni pouze s vítězstvím.
Důvodem, proč si Prodrive, který bojuje s nedostatkem financí, vybral start na této zámořské soutěži, je fakt, že možnost dosažení dobrého výsledku je na této rally vysoká. "Je to rally, kterou jako tým dobře známe. Myslíme si, že na těchto rychlých a technických tratích může vůz prokázat svoji rychlost. Nevidím důvod, proč by Dani nemohl bojovat o stupně vítězství," říká Dave Wilcock, týmový šéf.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.