Na druhé soutěži letošního ročníku šampionátu IRC na ostrově Gran Canaria chce ŠKODA opět potvrdit svoje kvality a bodově přispět k zisku třetího titulu v IRC. Poprvé v tomto roce zasáhne do IRC tovární posádka týmu ŠKODA Motorsport Jan Kopecký/Pavel Dresler. Na „Kanárech“ se s Fabií Super 2000 představí rovněž úřadující šampion IRC Andreas Mikkelsen.
Na úvodní soutěži IRC na Azorských ostrovech se značce ŠKODA podařil perfektní start do sezony: Mikkelsen s Fabií Super 2000 celou rally vyhrál a druhý dojel Juho Hänninen.
Jan Kopecký i Pavel Dresler se na úvodní start v IRC 2012 těší: „Už se s Pavlem nemůžeme dočkat dalšího startu v IRC. Tento šampionát si dlouhodobě drží vysokou výkonnostní úroveň, kde si jezdci nic nedarují. Chceme dosáhnout co nejlepšího výsledku pro značku ŠKODA.“ŠKODA byla v minulých letech na Kanárech vždy úspěšná – jak v roce 2010, tak 2011 dosáhla vždy „double“. Letošní soutěž čítá 15 rychlostních zkoušek a 241 ostrých kilometrů a očekávají se opět těsné souboje. V loňském roce dělilo vítězného Hänninena od druhého Kopeckého pouhých 1.5 sekundy.Na startu nebude chybět loňský šampion a vítěz první letošní rally IRC – Andreas Mikkelsen hájící barvy týmu ŠKODA UK Motorsport. Na povedenou premiéru v IRC, okořeněnou velmi dobrým čtvrtým místem na Azorech, bude chtít navázat rovněž Sepp Wiegand z týmu ŠKODA AUTO Deutschland. Domácí barvy pak bude hájit Alberto Hevia s privátní Fabií Super 2000.ŠKODA připravila aktuální video zpravodajství a záběry ze soutěží, na kterých tým ŠKODA Motorsport startuje. Zajímavosti a zejména rozhovory s jezdci a představiteli týmu můžete sledovat na www.youtube.com/motorsportskoda .
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?