Po asfaltové Rally Monte Carlo a sněžné Rally Sweden se světový šampionát poprvé dostává na šotolinu. Jezdec týmu Citroën, Mikko Hirovnen, se domnívá, že právě zde se ukáže, kdo jak na tom opravdu je.
Před startem 3. soutěže MS jsou všichni napjatí. Poprvé se totiž pojede na šotolině - povrchu, který je v MS upřednostňován. Mikko Hirovonen, kterého čeká o víkendu premiéra na šotolině s Citroënem DS3 WRC, očekává, že Rally Mexiko ukáže rozložení sil pro zbytek šampionátu.
"Většina soutěží MS se jede na šotolině, takže bude zajímavé sledovat, jak na tom kdo je," říká Fin. Citroënu se tradičně v Mexiku daří, a tak je před startem hlavním favoritem. Tým by i za přispění nového jezdce v týmu - Hirvonena, tuto úspěšnou šňůru mohl rozšířit.
"Naše testy na šotolině proběhly velmi dobře. Z vozu jsem měl skvělý pocit. Co se mě týká, tak doufám, že budu schopný zajíždět nejrychlejší časy," věří před startem Mikko.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?