Po asfaltové Rally Monte Carlo a sněžné Rally Sweden se světový šampionát poprvé dostává na šotolinu. Jezdec týmu Citroën, Mikko Hirovnen, se domnívá, že právě zde se ukáže, kdo jak na tom opravdu je.
Před startem 3. soutěže MS jsou všichni napjatí. Poprvé se totiž pojede na šotolině - povrchu, který je v MS upřednostňován. Mikko Hirovonen, kterého čeká o víkendu premiéra na šotolině s Citroënem DS3 WRC, očekává, že Rally Mexiko ukáže rozložení sil pro zbytek šampionátu.
"Většina soutěží MS se jede na šotolině, takže bude zajímavé sledovat, jak na tom kdo je," říká Fin. Citroënu se tradičně v Mexiku daří, a tak je před startem hlavním favoritem. Tým by i za přispění nového jezdce v týmu - Hirvonena, tuto úspěšnou šňůru mohl rozšířit.
"Naše testy na šotolině proběhly velmi dobře. Z vozu jsem měl skvělý pocit. Co se mě týká, tak doufám, že budu schopný zajíždět nejrychlejší časy," věří před startem Mikko.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.