Prodrive nasadí dva vozy do Rally Portugal. Jednička týmu, Dani Sordo, bude doplněn Patrikem Sandellem, který se poprvé v barvách týmu představil ve Švédsku.
Ztráta továrního statusu narušila původní plány Daniho Sorda. Místo celé sezony odstartuje letos Dani pouze do 7 podníků. Zatím víme, že bude Španěl chybět v Mexiku, ale v Portugalsku se objeví.
Prodrive nasadí v Portugalsku dva vozy Mini John Cooper Works WRC, dvojkou týmu bude Patrik Sandell. "Celou záležitost jsme s Prodrivem prošli a jsme toho názoru, že Portugalsko je pro nás dalším skvělým krokem vpřed," říká Jan Pettersson, manažer Sweden World Rally Teamu. Podle jeho slov bylo Sandellovo 8. místo ze Švédska rozhodující pro další start s Mini.
"Pro Patrika je důležité, aby co možná nejrychleji opět seděl v autě. Může tak svoji formu, kterou prokázal ve Švédsku, potvrdit." Navíc bývalý juniorský mistr světa tamější tratě zná: "Už jsem tam dvakrát jel. Znám tratě a vím, co mě čeká."
Tip: Foto Patrika Sandella a vozu Mini John Cooper Woorks WRC z Rally Sweden naleznete pod článkem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?