Eyvind Brynildsen prohlásil, že mu výsledek ze Švédska dodal motivaci k dalšímu shánění finančních prostředků pro případné další starty v MS v automobilových soutěžích.
Nor si odbyl premiéru v MS s vozem WRC v Rally Sweden s druhým Fordem Fiesta RS WRC týmu Adapta jako týmový kolega Madse Ostberga. Brynildsen přiznává, že do soutěže odstartoval opatrně a poté ho zbrzdily problémy s diferenciálem.
"Mám smíšené pocity, protože cítím, že jsem v pátek mohl jet lépe. Ale na druhou stranu jsme při našem prvním startu s vozem WRC dojeli až do cíle a navíc získali body!" říká mladík.
24letý jezdec doufá, že jeho výkon zaujal natolik, aby mu pomohl k dalším startům v MS. Adapta by s ním ráda spolupracovala dlouhodobě, pokud si zajistí finanční krytí startů. "Myslím, že jsme na rally předvedli docela dobrou rychlost, což mi snad pomůže k dalším startům v budoucnu. Momentálně vše vypadá dobře a já doufám v další budoucí starty s Madsem a M-Sportem."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?