 
            Eyvind Brynildsen prohlásil, že mu výsledek ze Švédska dodal motivaci k dalšímu shánění finančních prostředků pro případné další starty v MS v automobilových soutěžích.
Nor si odbyl premiéru v MS s vozem WRC v Rally Sweden s druhým Fordem Fiesta RS WRC týmu Adapta jako týmový kolega Madse Ostberga. Brynildsen přiznává, že do soutěže odstartoval opatrně a poté ho zbrzdily problémy s diferenciálem.
"Mám smíšené pocity, protože cítím, že jsem v pátek mohl jet lépe. Ale na druhou stranu jsme při našem prvním startu s vozem WRC dojeli až do cíle a navíc získali body!" říká mladík.
24letý jezdec doufá, že jeho výkon zaujal natolik, aby mu pomohl k dalším startům v MS. Adapta by s ním ráda spolupracovala dlouhodobě, pokud si zajistí finanční krytí startů. "Myslím, že jsme na rally předvedli docela dobrou rychlost, což mi snad pomůže k dalším startům v budoucnu. Momentálně vše vypadá dobře a já doufám v další budoucí starty s Madsem a M-Sportem."
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?