Body, které získal bývalý tovární tým Mini - Prodrive na Rally Monte Carlo, zatím zůstávají v tabulce uvedeny. Jenže pokud by Prodrive chyběl i na dalších soutěžích, tak by mohly být odečteny.
Rozchod BMW a Prodrivu by mohl mít dopad i na bodování v MS. Bývalý tovární tým Mini (kolem Daniho Sorda) už sice nejede s podporou značky, ale pořád figurují v tabulce týmů body, které získal na Monte Carlu (26). Díky tomu je Mini v hodnocení značek 4. Tyto body by ale mohly být dodatečně odečteny.
Krátce před startem sezony obdrželo Mini od FIA výjimku. Díky ní nemuselo startovat ve všech 13 soutěžích, ale přesto bylo považováno za výrobce. Tým musel odstartovat do 7 soutěží (2 v zámoří), pokud by tak neučinil, byly by mu odebrány body. Teď už víme, že v Mexiku Prodrive pojede (viz zde), je ale otázkou, jestli ho uvidíme i v Argentině. Pokud ne, tak by mu mohly být body strženy.
Pro příklad nemusíme chodit daleko. Vloni byl vyloučen z týmového hodnocení ICE1 Racing Kimiho Räikkönena, který měl startovat v Austrálii, ale Fin tamější soutěž vynechal. Jako nový tovární tým byl ustanoven Mini Team Portugal s jezdci Armindem Araujem a Paulo Nobrem. FIA ale prohlásila, že tento tým body do hodnocení týmů sbírat nebude.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?