Letošní sezona Interkontinental Rally Challenge startuje s mnohem menší slávou, než tomu bylo třeba vloni. Na start se postaví devět speciálů S2000.
Letos to není Rally Monte Carlo, ale Rally Azory (23. až 25. února), která otevře sezonu 2012 Interkontinental Rally Challenge. Poměrně finančně náročný start na portugalském ostrově v Atlantiku se podepsal na startovní listině, která čítá jen 9 speciálů S2000. Startovní číslo 1 bude mít na své Fabii S2000 loňský vítěz, Juho Hänninen. Hned za ním bude startovat značkový kolega a úřadující mistr IRC, Andreas Mikkelsen.
S trojkou pojede jezdec Peugeotu, Bryan Bouffier, který zatím ještě nemá úplně zajištěn budget pro tuto sezonu, auto mu bude připravovat italský tým, Delta Rally. S dalším autem týmu se na start postaví Portugalec, Bruno Magalhaes.
Startovní listinu si můžete prohlédnout zde.
Vloni na Azorech slavil Juho Hänninen
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?