Letošní sezona Interkontinental Rally Challenge startuje s mnohem menší slávou, než tomu bylo třeba vloni. Na start se postaví devět speciálů S2000.
Letos to není Rally Monte Carlo, ale Rally Azory (23. až 25. února), která otevře sezonu 2012 Interkontinental Rally Challenge. Poměrně finančně náročný start na portugalském ostrově v Atlantiku se podepsal na startovní listině, která čítá jen 9 speciálů S2000. Startovní číslo 1 bude mít na své Fabii S2000 loňský vítěz, Juho Hänninen. Hned za ním bude startovat značkový kolega a úřadující mistr IRC, Andreas Mikkelsen.
S trojkou pojede jezdec Peugeotu, Bryan Bouffier, který zatím ještě nemá úplně zajištěn budget pro tuto sezonu, auto mu bude připravovat italský tým, Delta Rally. S dalším autem týmu se na start postaví Portugalec, Bruno Magalhaes.
Startovní listinu si můžete prohlédnout zde.
Vloni na Azorech slavil Juho Hänninen
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?