Letošní sezona Interkontinental Rally Challenge startuje s mnohem menší slávou, než tomu bylo třeba vloni. Na start se postaví devět speciálů S2000.
Letos to není Rally Monte Carlo, ale Rally Azory (23. až 25. února), která otevře sezonu 2012 Interkontinental Rally Challenge. Poměrně finančně náročný start na portugalském ostrově v Atlantiku se podepsal na startovní listině, která čítá jen 9 speciálů S2000. Startovní číslo 1 bude mít na své Fabii S2000 loňský vítěz, Juho Hänninen. Hned za ním bude startovat značkový kolega a úřadující mistr IRC, Andreas Mikkelsen.
S trojkou pojede jezdec Peugeotu, Bryan Bouffier, který zatím ještě nemá úplně zajištěn budget pro tuto sezonu, auto mu bude připravovat italský tým, Delta Rally. S dalším autem týmu se na start postaví Portugalec, Bruno Magalhaes.
Startovní listinu si můžete prohlédnout zde.
Vloni na Azorech slavil Juho Hänninen
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.