Matthew Wilson si během tréninku zlomil levou nohu. Po operaci, která proběhla úspěšně, si Brit stanovil Rally Portugal jako možnou soutěž, kdy by se chtěl do MS vrátit.
Nová rallyová sezona teprve začala, účastníci se již z Monaka přesunuli do Švédska - bohužel až na Matthewa Wilsona. Brit si zlomil levou nohu (viz zde). To znamená, že ho neuvidíme na startu nejenom ve Švédsku ale ani v Mexiku. 25letý mladík by se chtěl vrátit v Portugalsku, kde se jede na konci března. "Už jsem si během nehody v Rally GB 2005 zlomil obě ruce a pravou nohu," vzpomíná Wilson.
"Teď jsem zkompletoval sadu. Mám zlomenou i levou nohu," vtípkuje jezdec týmu Go Fast WRT. V Mexik se jeden na začátku března, ale Matthew ještě nebude připraven: "To budu mít na noze ještě stále sádru. Chtěl bych se vrátit v Portugalsku, tento cíl jsem si sám určil a pracuji na tom, aby se mi splnil."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?