Matthew Wilson si během tréninku zlomil levou nohu. Po operaci, která proběhla úspěšně, si Brit stanovil Rally Portugal jako možnou soutěž, kdy by se chtěl do MS vrátit.
Nová rallyová sezona teprve začala, účastníci se již z Monaka přesunuli do Švédska - bohužel až na Matthewa Wilsona. Brit si zlomil levou nohu (viz zde). To znamená, že ho neuvidíme na startu nejenom ve Švédsku ale ani v Mexiku. 25letý mladík by se chtěl vrátit v Portugalsku, kde se jede na konci března. "Už jsem si během nehody v Rally GB 2005 zlomil obě ruce a pravou nohu," vzpomíná Wilson.
"Teď jsem zkompletoval sadu. Mám zlomenou i levou nohu," vtípkuje jezdec týmu Go Fast WRT. V Mexik se jeden na začátku března, ale Matthew ještě nebude připraven: "To budu mít na noze ještě stále sádru. Chtěl bych se vrátit v Portugalsku, tento cíl jsem si sám určil a pracuji na tom, aby se mi splnil."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?