Matthew Wilson si během tréninku zlomil levou nohu. Po operaci, která proběhla úspěšně, si Brit stanovil Rally Portugal jako možnou soutěž, kdy by se chtěl do MS vrátit.
Nová rallyová sezona teprve začala, účastníci se již z Monaka přesunuli do Švédska - bohužel až na Matthewa Wilsona. Brit si zlomil levou nohu (viz zde). To znamená, že ho neuvidíme na startu nejenom ve Švédsku ale ani v Mexiku. 25letý mladík by se chtěl vrátit v Portugalsku, kde se jede na konci března. "Už jsem si během nehody v Rally GB 2005 zlomil obě ruce a pravou nohu," vzpomíná Wilson.
"Teď jsem zkompletoval sadu. Mám zlomenou i levou nohu," vtípkuje jezdec týmu Go Fast WRT. V Mexik se jeden na začátku března, ale Matthew ještě nebude připraven: "To budu mít na noze ještě stále sádru. Chtěl bych se vrátit v Portugalsku, tento cíl jsem si sám určil a pracuji na tom, aby se mi splnil."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.