Matthew Wilson musí vynechat Rally Sweden. Pilot Fordu uklouzl při běhání a zlomil si kotník. Teď tedy musí odpočívat.
Pro jezdce Fordu je to poměrně velká smůla, když pouhý týden před Rally Sweden upadl na ledu a zlomil si levý kotník. Wilson se tou dobou nacházel ve své domovině, Cumbrii, v horách, kde šel běhat a uklouzl na ledu. Musí se tak vzdát startu na zimní klasice.
Pro Matthewa to není první zranění nohy. V roce 2005 si jako 18letý zlomil obě nohy, když při národní soutěži ve Walesu poslal svůj Focus do stromu. Také jeho otec, Malcolm Wilson, zranění dolních končetin zná, když si v roce 1978 tehdy jako 22letý při soutěži ve Skotsku zlomil obě nohy.
M-Sport však potvrdil, že Henning Solberg bude startovat podle plánu. V uplynulých dnech se totiž začaly šířit zvěsti, že sponzor týmu, společnost Go Fast, opět neposlala žádné peníze.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.