Aspoň tak to tvrdí týmový boss Citroenu Yves Matton. A není divu, Monte Carlo je záludné i pro zkušené jezdce. Pokud je ovšem nutné ještě seznámit se s týmem a poznat vůz dosud neznámé kategorie, platí to o to víc.
Ještě loni dokazoval svůj talent v barvách Peugeotu na soutěžích IRC. Nyní si třiadvacetiletého Belgičana vyhlédl koncernový Citroen a rád by mu dal příležitost posunout se dál v kariéře v juniorských barvách pod křídly automobilky s plnohodnotným vozem WRC.
Thierry Neuville si nevedl špatně, když v Monte Carlu na RZ3 zajel celkově pátý čas a posunul se tak na průběžnou osmou příčku. Pak ale přišla na další zkoušce osudná zatáčka s mostkem pokrytá ledem. Po nárazu, který poškodil pravé přední zavěšení se již pokračovat nedalo. Na SupeRally se letos v Monte Carlu nehrálo...
Thierry Neuville loni...
"Pro mladého jezdce je poměrně těžké přijet do Monte Carla a zde teprve poznávat tým a auto. Možná je to vůbec to nejtěžší," neztrácí optimismus Matton. "Pro Thierryho to také bylo těžké a nyní to pro něj bude těžké znovu, jelikož z Monte Carla se přesouvá přímo do Švédska a tamní soutěž také není jednoduchá. To opravdu není snadný vstup do sezony."
...a letos
A jak to viděl sám jezdec? "Auto neustále osekávané mostky,k teré lemují trať a na druhé straně názazy do zdí. Rychlost ty byla téměř ničím, to člověka rozladí..."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?