Jak Malcolm Wilson, tak i jeho syn Matthew potvrdili, že ještě nezažili tak nejistý start do sezony. Tým Go Fast Energy WRT byl potvrzen pouhé hodiny před startem Rally Monte Carlo.
Tým, který má za sponzora amerického výrobce energetických nápojů, pojede všechny soutěže s jezdci Henningem Solbergem a Matthewem Wilsonem (viz zde), ty zprostředkoval M-Sport. Nicméně nejistoty ohledně financi zapříčinily, že ani Solberg ani Wilson ještě v době shakedownu nevěděli, jestli opravdu do soutěže odstartují. To už ale do slavnostního startu sezony ve Valence zbývaly pouze hodiny.
Nakonec peníze na účet M-Sportu přišly a v 11 hodin bylo potvrzeno, že Solberg a Wilson pojedou se svými černými Fiestami RS WRC už na Monte. "Nikdy jsem nezažil nic podobného. Nebyl to zrovna ideální start do rally, protože jsem nevěděl, jak to nakonec dopadne," říká Wilson.
"Je to pro mě ale fantastická příležitost. Na Monte ale s žádným výsledkem nepočítáme. Chceme pouze dojet do cíle, naše sezona začíná až v Monte Carlu (slavnostní cíl soutěže, ponz. red.)," pokračuje Brit.
Jenže jak Henninga tak Matthewa potkaly na úvodní rychlostní zkoušce dne technické problémy, celkově je Wilson 12. a Solberg 16.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?