Jak Malcolm Wilson, tak i jeho syn Matthew potvrdili, že ještě nezažili tak nejistý start do sezony. Tým Go Fast Energy WRT byl potvrzen pouhé hodiny před startem Rally Monte Carlo.
Tým, který má za sponzora amerického výrobce energetických nápojů, pojede všechny soutěže s jezdci Henningem Solbergem a Matthewem Wilsonem (viz zde), ty zprostředkoval M-Sport. Nicméně nejistoty ohledně financi zapříčinily, že ani Solberg ani Wilson ještě v době shakedownu nevěděli, jestli opravdu do soutěže odstartují. To už ale do slavnostního startu sezony ve Valence zbývaly pouze hodiny.
Nakonec peníze na účet M-Sportu přišly a v 11 hodin bylo potvrzeno, že Solberg a Wilson pojedou se svými černými Fiestami RS WRC už na Monte. "Nikdy jsem nezažil nic podobného. Nebyl to zrovna ideální start do rally, protože jsem nevěděl, jak to nakonec dopadne," říká Wilson.
"Je to pro mě ale fantastická příležitost. Na Monte ale s žádným výsledkem nepočítáme. Chceme pouze dojet do cíle, naše sezona začíná až v Monte Carlu (slavnostní cíl soutěže, ponz. red.)," pokračuje Brit.
Jenže jak Henninga tak Matthewa potkaly na úvodní rychlostní zkoušce dne technické problémy, celkově je Wilson 12. a Solberg 16.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?