Legendární Rally Monte Carlo startuje již za několik dní. Všechny týmy dokončují přípravy před startem, proto jsme se podívali na internet a naší pro Vás zajímavá videa z posledních příprav.
O začátku testů týmu Mini WRT jsme psali a první video přinesli zde.
Článek o testech továrních týmů Citroën a Ford naleznete zde.
O prvním testu Pettera Solberga v novém týmu Ford WRT jsme informovali a video přinesli zde.
Paulo Nobre, Mini John Cooper Works WRC:
Armindo Araujo, Mini John Cooper Works WRC:
Sébastien Ogier, Škoda Fabia S2000 (VW Motorsport):
Thierry Neuville, Citroën DS3 WRC:
Martin Prokop, Ford Fiesta RS WRC (Slovinsko):
Pierre Campana, Mini John Cooper Works WRC:
Dani Sordo, Mini John Cooper Works WRC:
Peter Solberg, Ford Fiesta RS WRC:
Mikko Hirvonen, Citroën DS3 WRC:
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?