Královský Automobile Club de Monaco oznámil startovní listinu Rally Monte Carlo, úvodního podniku MS roku 2012. Na start se postaví 89 posádek, 16 z nich bude disponovat vozy WRC.
S Fordem Fiesta RS WRC do soutěže kromě továrních posádek Jariho-Mattiho Latvaly a Pettera Solberga také Henning Solberg, Ott Tänak, Matthew Wilson, Francois Delecoure a Evgeny Novikov. Vůz britského M-Sportu tak bude nejpočetněji zastoupeným WRC v poli.
Citroën DS3 WRC využijí kromě továrních jezdců francouzské značky, Sébastiena Loeba a Mikka Hirvonena, také soukromník Peter van Merksteijn a nováček seriálu WRC, do kterého Citroën vkládá velké naděje, Thierry Neuville.
Stejný počet jako Citroënu odstartuje do soutěže i vozů Mini John Cooper Works WRC. Tovární tým budou reprezentovat Dani Sordo a Pierre Campana. S vozy soukromého týmu pojedou bývalý mistr PWRC, Armindo Araujo, a Brazilec Paulo Nobre, který by měl jet kompletní šampionát.
Kompletní seznam naleznete zde (zdroj: www.rallye-magazine.de)
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?