Královský Automobile Club de Monaco oznámil startovní listinu Rally Monte Carlo, úvodního podniku MS roku 2012. Na start se postaví 89 posádek, 16 z nich bude disponovat vozy WRC.
S Fordem Fiesta RS WRC do soutěže kromě továrních posádek Jariho-Mattiho Latvaly a Pettera Solberga také Henning Solberg, Ott Tänak, Matthew Wilson, Francois Delecoure a Evgeny Novikov. Vůz britského M-Sportu tak bude nejpočetněji zastoupeným WRC v poli.
Citroën DS3 WRC využijí kromě továrních jezdců francouzské značky, Sébastiena Loeba a Mikka Hirvonena, také soukromník Peter van Merksteijn a nováček seriálu WRC, do kterého Citroën vkládá velké naděje, Thierry Neuville.
Stejný počet jako Citroënu odstartuje do soutěže i vozů Mini John Cooper Works WRC. Tovární tým budou reprezentovat Dani Sordo a Pierre Campana. S vozy soukromého týmu pojedou bývalý mistr PWRC, Armindo Araujo, a Brazilec Paulo Nobre, který by měl jet kompletní šampionát.
Kompletní seznam naleznete zde (zdroj: www.rallye-magazine.de)
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?