Pierre Campana, který s sezoně 2011 odstartoval s Mini John Cooper Works WRC do soutěží v Německu a Francii, pracuje na tom, aby v následující sezoně s tímto vozem absolvoval kompletní seriál.
Korzičan dojel ve Francii na 9. místě. "Moc rád bych pokračoval s Mini v nové sezoně, na auto sem si už plně zvykl. Tvrdě pracujeme na tom, abychom s Mini mohli jet kompletní sezonu 2012. Vím, že jsem na to připraven. Na pozadí tohoto pro mě průlomového roku si přeji, aby ten další byl větší, lepší a úspěšnější," říká Campana, který s vozem jezdil i ve francouzských soutěžích.
Campana má zatím jistý start na Monte Carlu s továrním vozem Mini WRC. Jen připomeňme, že vloni vyhrál Pierre klasifikaci dvoukolek právě na Monte v rámci IRC: "Vloni jsem prokázal svoje schopnosti na Rally Monte Carlo."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?