Tým Peugeot Belgium-Luxemburg se v příštím roce nezúčastní Intercontinental Rally Challenge (IRC). Návrat je však plánován na rok 2013 s novým Peugeotem 208 R4T.
Tým Peugeot Belgium-Luxemburg si naordinoval roční pauzu. Poté, co bylo oznámeno, že jejich dosavadní jezdec (Thierry Neuville) odchází jezdit za Citroën do WRC, se jeho bývalý tým stahuje z IRC. Nicméně už teď mluví o návratu pro rok 2013 s Peugeotem 208 R4T. Zároveň však nejsou vyloučeny dílčí soutěže s 207 S2000 v sezoně 2012.
"Po pěti letech v IRC jsme chtěli v příštím roce i nadále spolupracovat s Thierrym. Jeho kariéra se však ubírá jiným směrem, a tak si dáváme roční pauzu. Pro příští rok však nevylučujeme dílčí starty a v roce 2013 se chceme s novým autem vrátit," říká šéf týmu, Adelheid Terryn.
Jedná se tak jen o další tvrdou zprávu pro IRC, když i další importéři zkoumají jejich programy. Je všeobecně známo, že se uvažuje nad tím, že by se IRC od roku 2013 sloučilo s ME (psali jsme zde).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?