Tým Peugeot Belgium-Luxemburg se v příštím roce nezúčastní Intercontinental Rally Challenge (IRC). Návrat je však plánován na rok 2013 s novým Peugeotem 208 R4T.
Tým Peugeot Belgium-Luxemburg si naordinoval roční pauzu. Poté, co bylo oznámeno, že jejich dosavadní jezdec (Thierry Neuville) odchází jezdit za Citroën do WRC, se jeho bývalý tým stahuje z IRC. Nicméně už teď mluví o návratu pro rok 2013 s Peugeotem 208 R4T. Zároveň však nejsou vyloučeny dílčí soutěže s 207 S2000 v sezoně 2012.
"Po pěti letech v IRC jsme chtěli v příštím roce i nadále spolupracovat s Thierrym. Jeho kariéra se však ubírá jiným směrem, a tak si dáváme roční pauzu. Pro příští rok však nevylučujeme dílčí starty a v roce 2013 se chceme s novým autem vrátit," říká šéf týmu, Adelheid Terryn.
Jedná se tak jen o další tvrdou zprávu pro IRC, když i další importéři zkoumají jejich programy. Je všeobecně známo, že se uvažuje nad tím, že by se IRC od roku 2013 sloučilo s ME (psali jsme zde).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.