Jezdci Paulo Nobre a Armindo Araujo plánují spojit své síly a v roce 2012 nastoupit s vozy MINI John Cooper Woorks WRC do MS v automobilových soutěžích jako M2 tým. O vozy by se jim měl starat tým Motorsport Italia.
Aktuální plán počítá s tím, že se Nobre a Araujo zúčastní všech 13 soutěží MS v roce 2012, ale ještě to není jisté. Araujo zná auto velmi dobře, k zákazníkům MINI patří od doby, kdyby bylo auto představeno. Nobre seděl ve voze poprvé letos při finále ve Walesu.
Prodrive se mezitím sám snaží, aby byl schopen do termínu podání přihlášek, 12. prosince, zaslat tu za svůj M1 tým, který by pochopitelně reprezentovali Kris Meeke a Dani Sordo.
V sezoně 2011 se jako M2 tým zapsal Brazilec Daniel Oliviera, což umožnilo, že byla vůbec možná homologace MINI John Cooper Works WRC. Jenže šéf Prodrivu, David Richards, před nedávnem u FIA a jiných týmů zjišťoval, zda-li by mohl i příští rok odjet pouze vybrané soutěže. Richardsovi se totiž stále nepodařilo sehnat hlavního sponzora, který by zajistil potřebný rozpočet (viz zde).
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?