Jezdci Paulo Nobre a Armindo Araujo plánují spojit své síly a v roce 2012 nastoupit s vozy MINI John Cooper Woorks WRC do MS v automobilových soutěžích jako M2 tým. O vozy by se jim měl starat tým Motorsport Italia.
Aktuální plán počítá s tím, že se Nobre a Araujo zúčastní všech 13 soutěží MS v roce 2012, ale ještě to není jisté. Araujo zná auto velmi dobře, k zákazníkům MINI patří od doby, kdyby bylo auto představeno. Nobre seděl ve voze poprvé letos při finále ve Walesu.
Prodrive se mezitím sám snaží, aby byl schopen do termínu podání přihlášek, 12. prosince, zaslat tu za svůj M1 tým, který by pochopitelně reprezentovali Kris Meeke a Dani Sordo.
V sezoně 2011 se jako M2 tým zapsal Brazilec Daniel Oliviera, což umožnilo, že byla vůbec možná homologace MINI John Cooper Works WRC. Jenže šéf Prodrivu, David Richards, před nedávnem u FIA a jiných týmů zjišťoval, zda-li by mohl i příští rok odjet pouze vybrané soutěže. Richardsovi se totiž stále nepodařilo sehnat hlavního sponzora, který by zajistil potřebný rozpočet (viz zde).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?