Šokující přestup Mikka Hirvonena k Citroënu pro příští rok je neobvyklý. Pro Citroën totiž ve WRC jezdilo pouze velmi málo Finů. Zde je seznam pěti Finu, kteří usedli za volant francouzského vozu.
Toni Gardemeister
Zůčastnil se v sezoně 2006 4 soutěží MS se soukromě nasazenou Xsarou týmem Astra. Na bodech dojel 3krát, v Řecku a Německu byl 4.
Juho Hänninen
Juhu všichni spíše znají jako šampiona IRC z roku 2010 a šampiona SWRC z roku 2011 se Škodou. V roce 2006 se ale zúčastnil s Citroënem C2 S1600 Britské rally. Se svým bývalým týmovým kolegou, Markem Sallinenem, porazili běžné účastníky JWRC a soutěž dokončili na 19. místě.
Juuso Pykalisto
V roce 2005 získal jeden bod za osmé místo při Rally Sardínia s soukromou Xsarou týmu Kronos Racing. Tento start už byl ale třetím v belgickém týmu s francouzským vozem, předchozí dva byly v roce 2004.
Kimi Räikkönen
Právě dokončuje svoji druhou sezonu ve WRC s Citroënem. Vloni startoval ve 12 podnicích s C4 WRC, letos v 9 s DS3 WRC. Nejlepším výsledkem zůstává páté místo z loňského Turecka.
Janne Tuohino
V roce 2002 obsadil v šampionátu JWRC s Citroënem Saxo VTS Super 1600 třetí místo. Podařilo se mu vyhrát svou kategorii na Rally Acropolis v tomtéž roce. Na dva starty se za volant Xsary WRC vrátil 2006. Vrcholem bylo bez debaty 6. místo v domácí soutěži.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?