V příštím roce se bude Ken Block účastnit MS v rally méně, v jeho programu je pouze 6 soutěží. Jezdec z USA se místo toho bude soustředit na rallycross a americké mistrovství v rally.
Už v létě Ken Block hlasitě zvažoval možný odchod z WRC. Nejhorší jsou totiž cesty mezi "starým a novým světěm". Ken Block je však hodně zaměstnaný člověk, a tak neměl dostatečné možnosti, aby mohl zlepšovat svoje schopnosti za volantem Fordu Fiesta RS WRC. Ty by pak mohly přinést kýžené úspěchy. Díky tomu také opadala motivace hrdiny z videí Gymkhana.
Teď Block představil svůj nový program. Chystá se více soustředit na v USA stále více populární rallycross a místní rallyový šampionát. "Proto budu v příštím roce bohužel startovat na méně soutěžích v MS. Vypadá to tak, že bych mohl odjet šest soutěží," řekl Ken ve Walesu. "V první řadě jsem vázán svým sponzorům a partnerům. Ty chtějí, abych více startoval v Americe."
Pro Kena to však vypadá zajímavě, protože díky OH v Londýně by měly být posunuty termíny soutěží v roce 2012, a tak by neměly kolidovat s každoročními X-Games v Los Angeles. Pro Blocka se tak naskýtá netušená možnost. "Konečně budu moci startovat ve Finsku! Doteď tato soutěž vždy kolidovala s X-Games. To je akce, se kterou jsem smluvně vázán. Finsko je díky místním mocným skokům a rychlosti nejlepší. Vždy jsem tam chtěl startovat. Pokud to klapne, tak to bude to nejlepší."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?