V příštím roce se bude Ken Block účastnit MS v rally méně, v jeho programu je pouze 6 soutěží. Jezdec z USA se místo toho bude soustředit na rallycross a americké mistrovství v rally.
Už v létě Ken Block hlasitě zvažoval možný odchod z WRC. Nejhorší jsou totiž cesty mezi "starým a novým světěm". Ken Block je však hodně zaměstnaný člověk, a tak neměl dostatečné možnosti, aby mohl zlepšovat svoje schopnosti za volantem Fordu Fiesta RS WRC. Ty by pak mohly přinést kýžené úspěchy. Díky tomu také opadala motivace hrdiny z videí Gymkhana.
Teď Block představil svůj nový program. Chystá se více soustředit na v USA stále více populární rallycross a místní rallyový šampionát. "Proto budu v příštím roce bohužel startovat na méně soutěžích v MS. Vypadá to tak, že bych mohl odjet šest soutěží," řekl Ken ve Walesu. "V první řadě jsem vázán svým sponzorům a partnerům. Ty chtějí, abych více startoval v Americe."
Pro Kena to však vypadá zajímavě, protože díky OH v Londýně by měly být posunuty termíny soutěží v roce 2012, a tak by neměly kolidovat s každoročními X-Games v Los Angeles. Pro Blocka se tak naskýtá netušená možnost. "Konečně budu moci startovat ve Finsku! Doteď tato soutěž vždy kolidovala s X-Games. To je akce, se kterou jsem smluvně vázán. Finsko je díky místním mocným skokům a rychlosti nejlepší. Vždy jsem tam chtěl startovat. Pokud to klapne, tak to bude to nejlepší."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?