Dani Sordo boural na dnešní druhé RZ. Podle týmového šéf, Dave Wilcocka, není jisté, zda bude moci nastoupit do třetího dne Wales Rally GB v rámci SuperRally. Na RZ7 měl problémy i Hirvonen, ten zkoušku dokončil. Uvidí se, jak moc je poškozený jeho vůz.
Sordo, který je navigován Carlosem del Barriem, byl průběžně sedmý, když boural na 10,31 km dlouhé Dyfi West. Incident se stal tak, že Dani po horizontu minul pravou vlásenku a skončil v příkopě.
Willock k tomu říká: "Vše, co víme, je, že je skončil mimo a auto je v příkopě. Posádka je v pořádku a neutrpěla žádné zranění. Netušíme, jak moc je auto rozbité a jestli bude moci pokračovat zítra."
Na poslední RZ před servisem navíc ztratil 2,5 minuty také druhý tovární jezdec s Mini, Kris Meeke, kterého brzdí problémy s alternátorem.
Na tom samém testu, teda na Dyfnant, měl problémy i do té doby průběžně vedoucí Mikko Hirvonen. Ten na prvním mezičase ztrácel asi 0,4s na Loeba, ale na 10. km zkoušky zastavil. Nakonec RZ dokončil, ale se ztrátou 3m a 52s.
Mikko nezastavil ve stopce u novinářů, ale Fin neudržel svoji Fiestu RS WRC na trati, vyletěl ven, poškodil přitom zadní kolo a také chladič. Fin poté musel na 10. km zastavovat, protože se jeho motor přehříval.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.