Dani Sordo boural na dnešní druhé RZ. Podle týmového šéf, Dave Wilcocka, není jisté, zda bude moci nastoupit do třetího dne Wales Rally GB v rámci SuperRally. Na RZ7 měl problémy i Hirvonen, ten zkoušku dokončil. Uvidí se, jak moc je poškozený jeho vůz.
Sordo, který je navigován Carlosem del Barriem, byl průběžně sedmý, když boural na 10,31 km dlouhé Dyfi West. Incident se stal tak, že Dani po horizontu minul pravou vlásenku a skončil v příkopě.
Willock k tomu říká: "Vše, co víme, je, že je skončil mimo a auto je v příkopě. Posádka je v pořádku a neutrpěla žádné zranění. Netušíme, jak moc je auto rozbité a jestli bude moci pokračovat zítra."
Na poslední RZ před servisem navíc ztratil 2,5 minuty také druhý tovární jezdec s Mini, Kris Meeke, kterého brzdí problémy s alternátorem.
Na tom samém testu, teda na Dyfnant, měl problémy i do té doby průběžně vedoucí Mikko Hirvonen. Ten na prvním mezičase ztrácel asi 0,4s na Loeba, ale na 10. km zkoušky zastavil. Nakonec RZ dokončil, ale se ztrátou 3m a 52s.
Mikko nezastavil ve stopce u novinářů, ale Fin neudržel svoji Fiestu RS WRC na trati, vyletěl ven, poškodil přitom zadní kolo a také chladič. Fin poté musel na 10. km zastavovat, protože se jeho motor přehříval.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.