Během seznamovacích jízd na Rally Wales se Matthew Wilson dostal na místo své nehody z roku 2005. Jeho vzpomínky na těžkou nehodu jsou však stále silné.
Před šesti lety měl Matthew Wilson při Rally Wales těžkou nehodu. Trvalo měsíce, než se z toho Brit otřepal. Zkouška Gartheiniog do teď nebyla na programu soutěže. Letos je její část opět v itinerářích. Při seznamovacích jízdách se Wilson se svým navigátorem, Scottem Martinem, dostali poměrně blízko osudného místa. Oficiální mapy velely pryč, a tak dvojice odstavila svůj vůz a na místo se došla podívat pěšky.
"Bylo docela zvláštní tam opět být. Myslím, že mi to v určitém ohledu trochu pomohlo. Už jsem si na tu zkoušku moc nevzpomínal, ale díky té vlásence a následnému sjezdu dolů už vím, že to je to místo. To místo je hodně, hodně rychlé," říká Wilson pro Autosport.
Wilson na trati Rally Wales 2011
"Vzpomínám si, že Mark Higgins stál na boku cesty a já si říkal, že teď povedu rally. Pak najednou přišla nerovnost, která rozhodila zadek našeho auta a my letěli do stromů. Letos nejedeme přesně tuto část zkoušky, protože se tam stalo asi dost nehod."
Wilsonův Focus tehdy během 1,2s zastavil ze 190 km/h na nulu. Jeho levá noha byla zlomená na 13 místech. Krom toho si také zlomi levé předloktí a pravé zápěstí si vykloubil. Martin si zlomil stehno.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.