V následujících dnech oznámí promotér IRC, společnost Eurosport Events, kalendář šampionátu pro příští rok. Motem je: Zpět do budoucnosti! V budoucnu se pojede výhradně v Evropě, zato soutěží přibude.
IRC si musí vytvořit svůj budoucí směr, kterým se bude ubírat. Zámořské soutěže jsou drahé a jezdce příliš netáhly. Z těchto poznatků se organizátoři IRC poučili a rozhodli se, vytvořit úplně nový kalendář.
Nový kalendář bude představen do několika dní (Česká republika nebude chybět). Mimo klasik šampionátu jako jsou Ypres, San Remo a nebo Korzika se šampionát podívá také východněji po Evropě, konkrétně do Bulharska, Maďarska a na Ukrajinu. Příští rok se nepojede Rally Scotland a tak se do kalendáře snaží dostat Irové. Konec roku se odehraje stejně jako letos na Kypru, kde bude zařazena paraelní Golden Stage.
Šéf Eurosport Events Motorsport, Francois Ribeiro, nechtěl na Kypru ještě nic prozradit, připustil však, že by se mohlo jet dvakrát v Itálii. "Omezíme se pouze na soutěže v Evropě. Máme výběr ze spousty nádherných rally. Kalendář je vyrovnaným mixem šotoliny a asfaltu."
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?