V následujících dnech oznámí promotér IRC, společnost Eurosport Events, kalendář šampionátu pro příští rok. Motem je: Zpět do budoucnosti! V budoucnu se pojede výhradně v Evropě, zato soutěží přibude.
IRC si musí vytvořit svůj budoucí směr, kterým se bude ubírat. Zámořské soutěže jsou drahé a jezdce příliš netáhly. Z těchto poznatků se organizátoři IRC poučili a rozhodli se, vytvořit úplně nový kalendář.
Nový kalendář bude představen do několika dní (Česká republika nebude chybět). Mimo klasik šampionátu jako jsou Ypres, San Remo a nebo Korzika se šampionát podívá také východněji po Evropě, konkrétně do Bulharska, Maďarska a na Ukrajinu. Příští rok se nepojede Rally Scotland a tak se do kalendáře snaží dostat Irové. Konec roku se odehraje stejně jako letos na Kypru, kde bude zařazena paraelní Golden Stage.
Šéf Eurosport Events Motorsport, Francois Ribeiro, nechtěl na Kypru ještě nic prozradit, připustil však, že by se mohlo jet dvakrát v Itálii. "Omezíme se pouze na soutěže v Evropě. Máme výběr ze spousty nádherných rally. Kalendář je vyrovnaným mixem šotoliny a asfaltu."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.