Mistrem Rakouska se stal vítězstvím ve Waldviertel Rally Beppo Harrach s Lancerem EVo IX R4.
Včera skončila sezóna i v Rakousku. Ale po pořádku. První část včerejší etapy začal lépe Harrach, když hned na první zkoušce dal Bauschlagerovi témeř devět vteřin. Dále pak navyšoval svůj náskok. V cíli pak měl náskok na druhého Stohla s plynovým Mitsubishi náskok 38,2 vteřiny. Vítězství to neměl lehké, protože na předposlendí zkoušce poškodil zavešení zadního kola a zadní kolo měl v cíli vyvrácené. Přes provizorní opravu dokázal vítězství udržet.
Třetí tedy skončil Baumchlager s Fabií S2000, který se po celou soutěž potýkal s ne příliš dobrým výběrem pneumatik. Čtvrtý byl až do RZ 12 Elek, ale na další zkoušce řekla dost převodovka. Čtvrtý tedy nakonec skončil Gassner. Pátý byl maďar Rongits.
Dvoukolky vyhrál Kogler s Cliem R3 a druhý byl Danzinger s Fiestou R2 a získal titul ve dvoukolkách. V RZ 13 totiž jasně vedoucí Neubauer, se Swiftem S1600, při brždění do jednoho z rerardérů střihnul štefty předního kola a bylo po nadějích na vítězství i na titul.
Nedařilo se ani čechům. Milana Lišku zradila po RZ 7 technická závady, Roberta Čalouna na rz 11 palivové čerpadlo.
Celkově dokončilo soutěž 49 posádek.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.