Mistrem Rakouska se stal vítězstvím ve Waldviertel Rally Beppo Harrach s Lancerem EVo IX R4.
Včera skončila sezóna i v Rakousku. Ale po pořádku. První část včerejší etapy začal lépe Harrach, když hned na první zkoušce dal Bauschlagerovi témeř devět vteřin. Dále pak navyšoval svůj náskok. V cíli pak měl náskok na druhého Stohla s plynovým Mitsubishi náskok 38,2 vteřiny. Vítězství to neměl lehké, protože na předposlendí zkoušce poškodil zavešení zadního kola a zadní kolo měl v cíli vyvrácené. Přes provizorní opravu dokázal vítězství udržet.
Třetí tedy skončil Baumchlager s Fabií S2000, který se po celou soutěž potýkal s ne příliš dobrým výběrem pneumatik. Čtvrtý byl až do RZ 12 Elek, ale na další zkoušce řekla dost převodovka. Čtvrtý tedy nakonec skončil Gassner. Pátý byl maďar Rongits.
Dvoukolky vyhrál Kogler s Cliem R3 a druhý byl Danzinger s Fiestou R2 a získal titul ve dvoukolkách. V RZ 13 totiž jasně vedoucí Neubauer, se Swiftem S1600, při brždění do jednoho z rerardérů střihnul štefty předního kola a bylo po nadějích na vítězství i na titul.
Nedařilo se ani čechům. Milana Lišku zradila po RZ 7 technická závady, Roberta Čalouna na rz 11 palivové čerpadlo.
Celkově dokončilo soutěž 49 posádek.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?