Media často vydají nesmyslná prohlášení (která jsou často úsměvná, pokud se nad nimi zamyslíte). Nicméně Kimi teď vyřkl pochalu novinářům ve světě rally.
Ohledně jeho kariéry v F1 se nedá říci, že by vztahy s médii byly vždy nějak skvělé. Kvůli tomu se někteří lidé občas snažili tak trochu překrucovat jeho slova. Ve WRC se to však začalo měnit.
"Vloni ze začátku jsem měl pocit, že lidé, kteří dělají zprávy z WRC se trochu více zajímají o sport a o to, co se děje na zkouškách než o to, aby napsali nějakou debilní story s velkým nadpisem. Žurnalisté v F1 kolikrát píší více o jiných věcech než o sportu. Toho je v rally méně, je to o rozdílném přístupu," říká Iceman.
Jestli je šarm novinářů z WRC dost silný na to, aby ho udržel v MS v rally, uvidíme. Dřívější šampion F1 však přiznává, že to letos ve srovnání s rokem 2010 bylo mnohem lehčí.
"Bylo to určitě takové víc přirozené. Jednou se prostě dostanete na úroveň, kde se cítíte normálně a nemusíte přemýšlet nad tím, jestli můžete jet ještě rychleji nebo se ještě hodně zlepšovat. Teď nemusím přemýšlet o rozpisu. Ve srovnání s loňským rokem je to kompletně jiné."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?