Media často vydají nesmyslná prohlášení (která jsou často úsměvná, pokud se nad nimi zamyslíte). Nicméně Kimi teď vyřkl pochalu novinářům ve světě rally.
Ohledně jeho kariéry v F1 se nedá říci, že by vztahy s médii byly vždy nějak skvělé. Kvůli tomu se někteří lidé občas snažili tak trochu překrucovat jeho slova. Ve WRC se to však začalo měnit.
"Vloni ze začátku jsem měl pocit, že lidé, kteří dělají zprávy z WRC se trochu více zajímají o sport a o to, co se děje na zkouškách než o to, aby napsali nějakou debilní story s velkým nadpisem. Žurnalisté v F1 kolikrát píší více o jiných věcech než o sportu. Toho je v rally méně, je to o rozdílném přístupu," říká Iceman.
Jestli je šarm novinářů z WRC dost silný na to, aby ho udržel v MS v rally, uvidíme. Dřívější šampion F1 však přiznává, že to letos ve srovnání s rokem 2010 bylo mnohem lehčí.
"Bylo to určitě takové víc přirozené. Jednou se prostě dostanete na úroveň, kde se cítíte normálně a nemusíte přemýšlet nad tím, jestli můžete jet ještě rychleji nebo se ještě hodně zlepšovat. Teď nemusím přemýšlet o rozpisu. Ve srovnání s loňským rokem je to kompletně jiné."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?