Media často vydají nesmyslná prohlášení (která jsou často úsměvná, pokud se nad nimi zamyslíte). Nicméně Kimi teď vyřkl pochalu novinářům ve světě rally.
Ohledně jeho kariéry v F1 se nedá říci, že by vztahy s médii byly vždy nějak skvělé. Kvůli tomu se někteří lidé občas snažili tak trochu překrucovat jeho slova. Ve WRC se to však začalo měnit.
"Vloni ze začátku jsem měl pocit, že lidé, kteří dělají zprávy z WRC se trochu více zajímají o sport a o to, co se děje na zkouškách než o to, aby napsali nějakou debilní story s velkým nadpisem. Žurnalisté v F1 kolikrát píší více o jiných věcech než o sportu. Toho je v rally méně, je to o rozdílném přístupu," říká Iceman.
Jestli je šarm novinářů z WRC dost silný na to, aby ho udržel v MS v rally, uvidíme. Dřívější šampion F1 však přiznává, že to letos ve srovnání s rokem 2010 bylo mnohem lehčí.
"Bylo to určitě takové víc přirozené. Jednou se prostě dostanete na úroveň, kde se cítíte normálně a nemusíte přemýšlet nad tím, jestli můžete jet ještě rychleji nebo se ještě hodně zlepšovat. Teď nemusím přemýšlet o rozpisu. Ve srovnání s loňským rokem je to kompletně jiné."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.