 
            Nejrychleji se po rakouské šotolině prohání Harrach, Baumschlager s Fabií moc nestíhá.
Dnes začala v okolí rakouského Hornu Waldviertel Rally. Na start se postavilo 73 posádek. Nechybí naši, Liška s Mitsubishi, Čaloun s Fordem. Dnes byly na programu tři testy (celkem 64 ostrých km), které se jely dvakrát, nejdelší z nich měl 14 km.
První část dnešního dne, šotolinového podniku, vyhrál Harrach. Druhý byl Stohl s plynovým Mitsubishi (17,7) a třetí Baumschlager s Fabií S2000 (45,6) vteřinu za ním maďaři Rongits a Elek. Čalounovi se Skořepou patřilo 28. místo Liškovi až 34.
Ve druhé části dnešního dne se nic nemění. Ve vedení Harrach, druhý Stohl a třetí Baumchlager. Elék se dostal před Rongitse. Šestý je němec Gassner. Liška je 28 a Čaloun 29.
Dvoukolky vede Neubauer se Swiftem S1600, druhý je Danzinger s Fiestou R2 a třetí Kogler s Cliem R3. Celkově pokračuje 61 posádek. Zítra je na programu 8 rz z níchž nejdelší má 28 km a jede se jednou uprostřed dne.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?