Nejrychleji se po rakouské šotolině prohání Harrach, Baumschlager s Fabií moc nestíhá.
Dnes začala v okolí rakouského Hornu Waldviertel Rally. Na start se postavilo 73 posádek. Nechybí naši, Liška s Mitsubishi, Čaloun s Fordem. Dnes byly na programu tři testy (celkem 64 ostrých km), které se jely dvakrát, nejdelší z nich měl 14 km.
První část dnešního dne, šotolinového podniku, vyhrál Harrach. Druhý byl Stohl s plynovým Mitsubishi (17,7) a třetí Baumschlager s Fabií S2000 (45,6) vteřinu za ním maďaři Rongits a Elek. Čalounovi se Skořepou patřilo 28. místo Liškovi až 34.
Ve druhé části dnešního dne se nic nemění. Ve vedení Harrach, druhý Stohl a třetí Baumchlager. Elék se dostal před Rongitse. Šestý je němec Gassner. Liška je 28 a Čaloun 29.
Dvoukolky vede Neubauer se Swiftem S1600, druhý je Danzinger s Fiestou R2 a třetí Kogler s Cliem R3. Celkově pokračuje 61 posádek. Zítra je na programu 8 rz z níchž nejdelší má 28 km a jede se jednou uprostřed dne.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.