Nejrychleji se po rakouské šotolině prohání Harrach, Baumschlager s Fabií moc nestíhá.
Dnes začala v okolí rakouského Hornu Waldviertel Rally. Na start se postavilo 73 posádek. Nechybí naši, Liška s Mitsubishi, Čaloun s Fordem. Dnes byly na programu tři testy (celkem 64 ostrých km), které se jely dvakrát, nejdelší z nich měl 14 km.
První část dnešního dne, šotolinového podniku, vyhrál Harrach. Druhý byl Stohl s plynovým Mitsubishi (17,7) a třetí Baumschlager s Fabií S2000 (45,6) vteřinu za ním maďaři Rongits a Elek. Čalounovi se Skořepou patřilo 28. místo Liškovi až 34.
Ve druhé části dnešního dne se nic nemění. Ve vedení Harrach, druhý Stohl a třetí Baumchlager. Elék se dostal před Rongitse. Šestý je němec Gassner. Liška je 28 a Čaloun 29.
Dvoukolky vede Neubauer se Swiftem S1600, druhý je Danzinger s Fiestou R2 a třetí Kogler s Cliem R3. Celkově pokračuje 61 posádek. Zítra je na programu 8 rz z níchž nejdelší má 28 km a jede se jednou uprostřed dne.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.