Matthewu Wilsonovi hrozí po odchodu sponzora M-Sportu - týmu jeho otce - Stobartu z MS konec ve WRC. Budoucnost mladého Brita je nejistá.
Matthew Wilson se pro sezonu 2012 poohlíží po novém zaměstnavateli. 24letý soutěžák jezdí za tým jeho otce, M-Sport Ford, již 6 sezón a za tu dobu nastoupil k 85 soutěžím. Podle svých slov však v minulém týdnu jednal s několika možnými zaměstnavateli.
"Tak, jak to teď vidím, je věc celkem jednoduchá. Pokud pro mne u M-Sportu nezbyde místo a ani nikde jinde, tak jaká jiná volba mi zbyde? Klidně bych jezdil pro jiný tým, ale byla by to taková zajímavá situace," říká Wilson mladší, jehož dlouholetý sponzor, Stobart (britský kamionový přepravce), minulý týden oznámil, že v MS končí.
Se kterými týmy mladý Wilson jednal však prozradit nechce: "Momentálně vedeme nějaké rozhovory, ale nic víc Vám řící nemohu. Chci ale v tomto sportu zůstat a pokračovat v mé kariéře." Wilson přitom letos zažívá svoji doposud nejlepší sezonu: "Zatím se mi ale nepodařilo dosáhnout cíle - stanout na pódium. Ale zase jsem zopakoval svoje doposud nejlepší umístění - 4. místo. Pořád mám co nabídnout."
Otec a šéf týmu, Malcolm Wilson, by svému synovi v odchodu nebránil, na tým bez něj by si však musel zvyknout: "Matthew se musí rozhodnout. Doposud jezdil pro nás a v ideálním případě to tak i zůstane. Na druhou stranu by bylo to poslední, co bych dělal, abych ho od nějaké nabídky odrazoval. Momentálně pro další rok není žádný plán, což je, nutno přiznat, zvláštní situace, že by u nás Matthew jezdil."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?