Matthewu Wilsonovi hrozí po odchodu sponzora M-Sportu - týmu jeho otce - Stobartu z MS konec ve WRC. Budoucnost mladého Brita je nejistá.
Matthew Wilson se pro sezonu 2012 poohlíží po novém zaměstnavateli. 24letý soutěžák jezdí za tým jeho otce, M-Sport Ford, již 6 sezón a za tu dobu nastoupil k 85 soutěžím. Podle svých slov však v minulém týdnu jednal s několika možnými zaměstnavateli.
"Tak, jak to teď vidím, je věc celkem jednoduchá. Pokud pro mne u M-Sportu nezbyde místo a ani nikde jinde, tak jaká jiná volba mi zbyde? Klidně bych jezdil pro jiný tým, ale byla by to taková zajímavá situace," říká Wilson mladší, jehož dlouholetý sponzor, Stobart (britský kamionový přepravce), minulý týden oznámil, že v MS končí.
Se kterými týmy mladý Wilson jednal však prozradit nechce: "Momentálně vedeme nějaké rozhovory, ale nic víc Vám řící nemohu. Chci ale v tomto sportu zůstat a pokračovat v mé kariéře." Wilson přitom letos zažívá svoji doposud nejlepší sezonu: "Zatím se mi ale nepodařilo dosáhnout cíle - stanout na pódium. Ale zase jsem zopakoval svoje doposud nejlepší umístění - 4. místo. Pořád mám co nabídnout."
Otec a šéf týmu, Malcolm Wilson, by svému synovi v odchodu nebránil, na tým bez něj by si však musel zvyknout: "Matthew se musí rozhodnout. Doposud jezdil pro nás a v ideálním případě to tak i zůstane. Na druhou stranu by bylo to poslední, co bych dělal, abych ho od nějaké nabídky odrazoval. Momentálně pro další rok není žádný plán, což je, nutno přiznat, zvláštní situace, že by u nás Matthew jezdil."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?