Matthewu Wilsonovi hrozí po odchodu sponzora M-Sportu - týmu jeho otce - Stobartu z MS konec ve WRC. Budoucnost mladého Brita je nejistá.
Matthew Wilson se pro sezonu 2012 poohlíží po novém zaměstnavateli. 24letý soutěžák jezdí za tým jeho otce, M-Sport Ford, již 6 sezón a za tu dobu nastoupil k 85 soutěžím. Podle svých slov však v minulém týdnu jednal s několika možnými zaměstnavateli.
"Tak, jak to teď vidím, je věc celkem jednoduchá. Pokud pro mne u M-Sportu nezbyde místo a ani nikde jinde, tak jaká jiná volba mi zbyde? Klidně bych jezdil pro jiný tým, ale byla by to taková zajímavá situace," říká Wilson mladší, jehož dlouholetý sponzor, Stobart (britský kamionový přepravce), minulý týden oznámil, že v MS končí.
Se kterými týmy mladý Wilson jednal však prozradit nechce: "Momentálně vedeme nějaké rozhovory, ale nic víc Vám řící nemohu. Chci ale v tomto sportu zůstat a pokračovat v mé kariéře." Wilson přitom letos zažívá svoji doposud nejlepší sezonu: "Zatím se mi ale nepodařilo dosáhnout cíle - stanout na pódium. Ale zase jsem zopakoval svoje doposud nejlepší umístění - 4. místo. Pořád mám co nabídnout."
Otec a šéf týmu, Malcolm Wilson, by svému synovi v odchodu nebránil, na tým bez něj by si však musel zvyknout: "Matthew se musí rozhodnout. Doposud jezdil pro nás a v ideálním případě to tak i zůstane. Na druhou stranu by bylo to poslední, co bych dělal, abych ho od nějaké nabídky odrazoval. Momentálně pro další rok není žádný plán, což je, nutno přiznat, zvláštní situace, že by u nás Matthew jezdil."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.