Matthewu Wilsonovi hrozí po odchodu sponzora M-Sportu - týmu jeho otce - Stobartu z MS konec ve WRC. Budoucnost mladého Brita je nejistá.
Matthew Wilson se pro sezonu 2012 poohlíží po novém zaměstnavateli. 24letý soutěžák jezdí za tým jeho otce, M-Sport Ford, již 6 sezón a za tu dobu nastoupil k 85 soutěžím. Podle svých slov však v minulém týdnu jednal s několika možnými zaměstnavateli.
"Tak, jak to teď vidím, je věc celkem jednoduchá. Pokud pro mne u M-Sportu nezbyde místo a ani nikde jinde, tak jaká jiná volba mi zbyde? Klidně bych jezdil pro jiný tým, ale byla by to taková zajímavá situace," říká Wilson mladší, jehož dlouholetý sponzor, Stobart (britský kamionový přepravce), minulý týden oznámil, že v MS končí.
Se kterými týmy mladý Wilson jednal však prozradit nechce: "Momentálně vedeme nějaké rozhovory, ale nic víc Vám řící nemohu. Chci ale v tomto sportu zůstat a pokračovat v mé kariéře." Wilson přitom letos zažívá svoji doposud nejlepší sezonu: "Zatím se mi ale nepodařilo dosáhnout cíle - stanout na pódium. Ale zase jsem zopakoval svoje doposud nejlepší umístění - 4. místo. Pořád mám co nabídnout."
Otec a šéf týmu, Malcolm Wilson, by svému synovi v odchodu nebránil, na tým bez něj by si však musel zvyknout: "Matthew se musí rozhodnout. Doposud jezdil pro nás a v ideálním případě to tak i zůstane. Na druhou stranu by bylo to poslední, co bych dělal, abych ho od nějaké nabídky odrazoval. Momentálně pro další rok není žádný plán, což je, nutno přiznat, zvláštní situace, že by u nás Matthew jezdil."
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?