Šéf Citroënu, Olivier Quesnel, vidí Seba Loeba i přes ztracený náskok v průběžném hodnocení MS jako největšího favorita na zisk titulu.
V MS je to krátce před koncem sezony napínavé jako již hodně let ne. Do konce sezony zbývají jen dva závody a na titul mohou reálně pomýšlet ještě tři jezdci. Úřadující šampión, Sébastien Loeb, vede průběžné hodnocení se 196 body. Mikko Hirvonen má však stejný počet bodů a je druhý díky menšímu počtu vítězství v této sezoně. Loebuv týmový kolega, Sébastien Ogier, je se 193 body třetí.
Poslední soutěž ve Francii vyhrál Ogier, Hirvonen se radoval předtím v Austrálii. Za tuto dobu však Loeb posbíral pouze 4 body a musí se pomalu začít strachovat o obhajobu titulu. Pokud by se mu to povedlo i letos, tak by získal svůj 8. titul v řadě! I přes vymazání náskoku jsou podle šéfa Citroënu tyto obavy neopodstatněné: "Sébastien je největší favorit. Sedmkrát se jím nestal jen tak sám od sebe."
"Pochopitelně se situace změnila, ale on ví, co má dělat. Ví, že tým udělá vše, aby byla jeho DS3 WRC tím nejrychlejším a nejspolehlivějším vozem v poli," pokračuje Francouz. Narozdíl od Fordu má ale Citroën v Ogierovi ještě druhého jezdce v boji o titul: "Díky svým dvěma vítězstvím v posledních třech soutěžích se opět dostal na špici. Můžeme s ním v boji o titul počítat."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?