Šéf Citroënu, Olivier Quesnel, vidí Seba Loeba i přes ztracený náskok v průběžném hodnocení MS jako největšího favorita na zisk titulu.
V MS je to krátce před koncem sezony napínavé jako již hodně let ne. Do konce sezony zbývají jen dva závody a na titul mohou reálně pomýšlet ještě tři jezdci. Úřadující šampión, Sébastien Loeb, vede průběžné hodnocení se 196 body. Mikko Hirvonen má však stejný počet bodů a je druhý díky menšímu počtu vítězství v této sezoně. Loebuv týmový kolega, Sébastien Ogier, je se 193 body třetí.
Poslední soutěž ve Francii vyhrál Ogier, Hirvonen se radoval předtím v Austrálii. Za tuto dobu však Loeb posbíral pouze 4 body a musí se pomalu začít strachovat o obhajobu titulu. Pokud by se mu to povedlo i letos, tak by získal svůj 8. titul v řadě! I přes vymazání náskoku jsou podle šéfa Citroënu tyto obavy neopodstatněné: "Sébastien je největší favorit. Sedmkrát se jím nestal jen tak sám od sebe."
"Pochopitelně se situace změnila, ale on ví, co má dělat. Ví, že tým udělá vše, aby byla jeho DS3 WRC tím nejrychlejším a nejspolehlivějším vozem v poli," pokračuje Francouz. Narozdíl od Fordu má ale Citroën v Ogierovi ještě druhého jezdce v boji o titul: "Díky svým dvěma vítězstvím v posledních třech soutěžích se opět dostal na špici. Můžeme s ním v boji o titul počítat."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?