Dennis Kuipers si z Francie dovezl velmi slušné páté místo, po této soutěži však řekl: "Teď se plně soustředíme na Španělsko."
Svým pátým místem zapsal Dennis Kuipers do podvědomí široké veřejnosti rallyovou scénu v Nizozemsku. Mediální zájem o jeho osobu byl v zemích Beneluxu velký. Kuipers a jeho navigátor, Frederic Miclotte, byli často intervieováni.
"Naše páté místo a zájem médií a fanoušků jsme si opravdu užili. Nicméně od teď se již plně soustředíme na Španělsko, tam budeme začínat úplně od nuly," říká Dennis. Vloni ve Španělsku obsadil jedenácté místo. Letos svoje cíle jak pro asfaltové rally, tak i pro šotolinové posunul trochu dál.
"Výsledek ve Francii zvýšil naši sebedůvěru. Tuto sezonu jsme se na obou površích, na kterých se ve Španělsku pojede, zlepšili." Spolujezdec Miclotte dodává: "Zkušenosti z loňska se budou hodit."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?