Bryan Bouffier zvítězil v dnešním shakedownu před Rally Scotland. Shakedownu se však neúčastnili jezci Škody ani Protonu.
Bryan Bouffier udával tempo v dnešním shakedownu Rally Scotland, která se jede jako předposlední podnik International Rally Challenge. Francouz, který letos vyhrál na Rally Monte Carlo, absolvoval testovací trať o 0,2s rychleji než jeho týmový kolega, Guy Wilks. Vítěz ze San Rema, Thierry Neuville, byl se ztrátou 0,3s jako třetí.
Jezdci Škody a Protonu shakedown vypustili. Absolovovali pouze seznamovací jízdy, na start první zkoušky by se však postavit měli. Soutěž ve Skotsku letos začíná dvěma zkouškami, které se pojedou za tmy. V sobotu je na programu dalších 5 RZ. V neděli soutěž uzavře 15 měřených testů.
Výsledky:
1 Bryan Bouffier/Xavier Panseri (Peugeot 207 S2000) 2m09.9s2 Guy Wilks/Phil Pugh (Peugeot 207 S2000) 2m10.1s3 Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul (Peugeot 207 S2000) 2m10.4s4 Jarkko Nikkara/Petri Nikara (Ralliart Mitsubishi Lancer Evolution IX) 2m10.7s5 Robert Barrable/Damien Connolly (ŠKODA Fabia S2000) 2m16.0s6 Burcu Çetinkaya/Çiçek Güney (ŠKODA Fabia S2000) 2m34.3s7 Jean-Michel Raoux/Laurent Magat (Renault Clio R3) 2m36.1s8 Jussi Kumpumaki (M-Sport Ford Fiesta) 2m41.3s9 Arman Smailov/Audrey Rusov (Subaru Impreza) 2m43.4s10 Marco Cavigioli/Monica Fortunato (Ralliart Mitsubishi Lancer Evolution IX) 2m44.7s
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?