Bryan Bouffier zvítězil v dnešním shakedownu před Rally Scotland. Shakedownu se však neúčastnili jezci Škody ani Protonu.
Bryan Bouffier udával tempo v dnešním shakedownu Rally Scotland, která se jede jako předposlední podnik International Rally Challenge. Francouz, který letos vyhrál na Rally Monte Carlo, absolvoval testovací trať o 0,2s rychleji než jeho týmový kolega, Guy Wilks. Vítěz ze San Rema, Thierry Neuville, byl se ztrátou 0,3s jako třetí.
Jezdci Škody a Protonu shakedown vypustili. Absolovovali pouze seznamovací jízdy, na start první zkoušky by se však postavit měli. Soutěž ve Skotsku letos začíná dvěma zkouškami, které se pojedou za tmy. V sobotu je na programu dalších 5 RZ. V neděli soutěž uzavře 15 měřených testů.
Výsledky:
1 Bryan Bouffier/Xavier Panseri (Peugeot 207 S2000) 2m09.9s2 Guy Wilks/Phil Pugh (Peugeot 207 S2000) 2m10.1s3 Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul (Peugeot 207 S2000) 2m10.4s4 Jarkko Nikkara/Petri Nikara (Ralliart Mitsubishi Lancer Evolution IX) 2m10.7s5 Robert Barrable/Damien Connolly (ŠKODA Fabia S2000) 2m16.0s6 Burcu Çetinkaya/Çiçek Güney (ŠKODA Fabia S2000) 2m34.3s7 Jean-Michel Raoux/Laurent Magat (Renault Clio R3) 2m36.1s8 Jussi Kumpumaki (M-Sport Ford Fiesta) 2m41.3s9 Arman Smailov/Audrey Rusov (Subaru Impreza) 2m43.4s10 Marco Cavigioli/Monica Fortunato (Ralliart Mitsubishi Lancer Evolution IX) 2m44.7s
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.