Jaká bude budoucnost Kimiho Räikkönena není vůbec jisté. Po dvou letech za volantem soutěžního vozu se opět poohlíží po okruzích. Jednání s týmy z F1 probíhají, stejně tak jako s týmy z rally. Budoucnost je otevřená.
Kimi nezažil zrovna povedenou rally ve Francii, prvně narazil zezadu do Henninga Solberga, poté skončil v příkopu vedle cesty a to vše za běžného provozu. Räikkönen byl natolik vyřízený, že i když bylo možné využít systému super-rally, tak se rozhodl znovu nestartovat. "Nic by mi to nepřineslo, ani nevím, jestli zde příští rok ještě budu," komentoval kuriózní odstoupení a možnost se do soutěže vrátit Kimi.
Kimimu se v předešlých měsících asi očividně nepodařilo najít si v rally svoje místo a teď to vypadá, že ztratil chuť dále jezdit rally a poohlíží se po návratu do F1. Jednání s některými týmy z F1 už proběhly, ale zároveň jeho management vede jednání o budoucnosti v rally.
Zatím je všechno otevřené, říká Fin: "Už jsem byl médii spojován jak s F1, tak s NASCAR, DTM nebo motocrossem. Vše, o čem se zmíním, se automaticky bere, jako že bych mohl příští rok jezdit. Nejsem ale přednostně šéfem, jsem normálním závodníkem."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.