Jaká bude budoucnost Kimiho Räikkönena není vůbec jisté. Po dvou letech za volantem soutěžního vozu se opět poohlíží po okruzích. Jednání s týmy z F1 probíhají, stejně tak jako s týmy z rally. Budoucnost je otevřená.
Kimi nezažil zrovna povedenou rally ve Francii, prvně narazil zezadu do Henninga Solberga, poté skončil v příkopu vedle cesty a to vše za běžného provozu. Räikkönen byl natolik vyřízený, že i když bylo možné využít systému super-rally, tak se rozhodl znovu nestartovat. "Nic by mi to nepřineslo, ani nevím, jestli zde příští rok ještě budu," komentoval kuriózní odstoupení a možnost se do soutěže vrátit Kimi.
Kimimu se v předešlých měsících asi očividně nepodařilo najít si v rally svoje místo a teď to vypadá, že ztratil chuť dále jezdit rally a poohlíží se po návratu do F1. Jednání s některými týmy z F1 už proběhly, ale zároveň jeho management vede jednání o budoucnosti v rally.
Zatím je všechno otevřené, říká Fin: "Už jsem byl médii spojován jak s F1, tak s NASCAR, DTM nebo motocrossem. Vše, o čem se zmíním, se automaticky bere, jako že bych mohl příští rok jezdit. Nejsem ale přednostně šéfem, jsem normálním závodníkem."
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?