Překvapení u Protonu, Chris Atkinson nahradí na nadcházející Rally Sanremo (22. až 24. září) Pera Gunara Anderssona. Na soutěži by se za volantem Škodovky měl objevit i Juho Hänninen, který má stále šanci na titul.
P-G Andersson musí svůj Proton Satria Neo S2000 přenechat Chrisi Atkinsonovi. Šéf týmu Proton, Chris Mellors, vysvětluje náhlou změnu: "Chrisovi jsem před nějakým časem slíbil další start v IRC. P-G má větší důvěru v šotolině a radši ho necháme na šotolinové soutěže."
Atkinson je z neočekávaného nasazení šťastný: "Je skvělé být opět v IRC, Rally Sanremo je klasika, které se budete chtít účastnit vždy. Už jsem docela dlouho nejel. Proto se těším ještě více, až usednu do auta, o to více na asfaltu. Od ledna jsem na tomto povrchu nejel."
Mimo to i Škoda představila jedno překvapení. Za tovární tým bude na Sanremu startovat také Juho Hänninen. Ten má ještě naděje na zisk titulu, i když týmový kolega, Jan Kopecký, vyhrál minulé dvě soutěže. Na minulé soutěži v Maďarsku však Fin chyběl. Škoda své rozhodnutí odůvodnila tím, že se Juho přednostně zaměřuje na SWRC.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?