Mecsek Rallye: Kopecký bere nejtěsnější vítězství v historii IRC!

Kopecký, Jan - Starý, Petr
Kopecký, Jan - Starý, Petr, foto: www.ircseries.com
iAdam 10. září 2011 15:10
Sdílej:

Škoda si zásluhou Jana Kopeckého připisuje další vítězství na soutěži IRC. Jan Kopecký navíc zvítězil o pouhých 0,8s! Po celou soutěž vedoucí Andreas Mikkelsen boural jednu RZ před cílem.

 Výsledky po 2. etapě (cíl):

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta navedoucího     1.   Kopecký J. - Starý P.   Škoda Fabia S2000 2:00:06,7  ---     2.   Neuville T. - Gilsoul N.  Peugeot 207 S2000   +0,8       3.   Loix F. - Miclotte F.  Škoda Fabia S2000   +1:00,0     4.   Bouffier B. - Panseri X.   Peugeot 207 S2000   +1:35,6     5.   Gassner jr. H. - Gottschalk T.   Škoda Fabia S2000    +2:32,5     6.   Asi - Pikó Z.  Mitsubishi Lancer Evo IX R4   +2:38,2     7.   Gardemeister T. - Suominen T.  Škoda Fabia S2000   +3:05,6     8.   Bútor R. - Bacigál I.  Peugeot 207 S2000   +3:16,8     9.   Magalhaes B. - Grave P.  Peugeot 207 S2000   +3:51,7    10.   Harrach B. - Schindlbacher A.  Mitsubishi Lancer Evo IX R4   +4:14,0

 

Výsledky po 1. etapě (RZ7):

Během odpolední sekce musli kvůli technickým závadám odstoupit Wilks (RZ5) a Andersson (RZ6).  S Fiestou havaroval domácí Frigyes Turán, který v dosavadním průběhu držel krok se špičkou IRC.

Poslední dnešní RZ8 byla zrušena kvůli neukázněným divákům, který budí rozpaky po celou dobu soutěže.

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta navedoucího     1.   Mikkelsen A. - Floene O.  Škoda Fabia S2000 1:06:42,1  ---     2.   Kopecký J. - Starý P.  Škoda Fabia S2000   +8,2       3.   Neuville T. - Gilsoul N.   Peugeot 207 S2000   +20,9     4.    Loix F. - Miclotte F.  Škoda Fabia S2000   +32,2     5.   Bouffier B. - Panseri X.   Peugeot 207 S2000    +1:20,4     6.   Asi - Pikó Z.  Mitsubishi Lancer Evo IX R4   +1:28,5     7.   Gardemeister T. - Suominen T.  Škoda Fabia S2000   +1:46,1     8.   Bútor R. - Bacigál I.  Peugeot 207 S2000   +1:52,3     9.   Gassner jr. H. - Gottschalk T.  Škoda Fabia S2000   +1:57,7    10.   Herczig N. - Benics K.  Škoda Fabia S2000   +2:05,8

 

Výsledky po RZ4:

"Nemám rád tyto zkoušky, příliš rychlé s příliž mnoha šikanami," hodnotí Kopecký rychlostní zkoušky Mecsek Rallye. Navíc si nejen on, ale mnozí další ze špičky IRC stěžují na ne příliž dobře připravené tratě a neukázněnost diváků. Ti si nelámou hlavu s výběrem bezpečného místa a stojí i tam, kde jezdci dosahují rychlostí i nad 170 km/h.

Co se samotného průběhu soutěže týče, nejlépe si vede norská naděje Mikkelsen. Ten celkem jednoznačně ukázal, že půjde tvrdě po vítězství a po čtyřech zkoukách, z nich tři vyhrá, vede o 14,4 s nad Neuvillem. Spolu s ním ale v jedné vteřině jedou i třetí Loix a čtvrtý Kopecký, takže kolem druhého místa lze ještě očekávat velkou bitvu.

Mezi odstoupivší se ze špičky zařadil Basso, kterého zradil motor již v první sekci.

 

Pořadí

Posádkavůz Celkový čas Ztráta navedoucího     1.   Mikkelsen A. - Floene O.  Škoda Fabia S2000 36:47,7  ---     2.   Neuville T. - Gilsoul N.   Peugeot 207 S2000   +14,4       3.   Loix F. - Miclotte F.  Škoda Fabia S2000   +15,0     4.    Kopecký J. - Starý P.  Škoda Fabia S2000   +15,4     5.   Turán F. - Zsiros G.  Ford Fiesta S2000    +26,8     6.   Wilks G. - Pugh P.  Peugeot 207 S2000   +27,7     7.   Asi - Pikó Z.  Mitsubishi Lancer Evo IX R4   +44,3     8.   Bouffier B. - Panseri X.   Peugeot 207 S2000   +46,0     9.   Bútor R. - Bacigál I.  Peugeot 207 S2000   +56,6    10.   Gardemeister T. - Suominen T.  Škoda Fabia S2000   +1:01,0

 

Témata:
irc
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.