Mikko Hirvonen by si v Austrálii mohl připsat již hattrick, pokud by tedy soutěž bázovanou v Coffs Harbouru vyhrál. Jen připomeňme, že soutěž startuje již tento čtvrtek.
Fin vyhrál soutěž v okolí Perthu v roce 2006 v roce 2009 také, to se ovšem jelo v Novém Jižním Walesu. Vítězství z před dvou let je Hirvonenovým zatím posledním na šotolině, a tak by rád tuto serii prolomil.
"Hattrick by byl vítaným zakončením víkendu. Užívám si soutěž v Austrálii a podnik má většinou uvolněnou atmosféru, která mi pomáhá se na něj dobře připravit. Už se po německém asfaltu zase těším na šotolinu," říká Mikko Hirvonen.
Současná australská soutěž bude kompletně novou pro celé startovní pole. Ukáže se tak schopnost každé posádky, když na přípravu optimálního rozpisu bude mít pouze dva průjezdy RZtami. "Je nezbytné se to rychle naučit. Stejně tak důležité je dostat se do charakteristik těch cest."
Ve snaze poznat co nejvíce charakteristiku cest na východním pobřeží Austrálie, se pneumatikový inženýr Fordu, George Black, do Austrálie vydal na inspekci již v červnu. "Je zde mix cest s tvrdým podkladem, některé jsou úzké a zatáčkovité a jiné zase rovné a rychlé. Některé části soutěže se podobají cestám ze západní části Austrálie. Jiné jsou zase podobné známé Whaanga Coast z Nového Zélandu s hustým zalesněním," říká George.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.