Mikko Hirvonen by si v Austrálii mohl připsat již hattrick, pokud by tedy soutěž bázovanou v Coffs Harbouru vyhrál. Jen připomeňme, že soutěž startuje již tento čtvrtek.
Fin vyhrál soutěž v okolí Perthu v roce 2006 v roce 2009 také, to se ovšem jelo v Novém Jižním Walesu. Vítězství z před dvou let je Hirvonenovým zatím posledním na šotolině, a tak by rád tuto serii prolomil.
"Hattrick by byl vítaným zakončením víkendu. Užívám si soutěž v Austrálii a podnik má většinou uvolněnou atmosféru, která mi pomáhá se na něj dobře připravit. Už se po německém asfaltu zase těším na šotolinu," říká Mikko Hirvonen.
Současná australská soutěž bude kompletně novou pro celé startovní pole. Ukáže se tak schopnost každé posádky, když na přípravu optimálního rozpisu bude mít pouze dva průjezdy RZtami. "Je nezbytné se to rychle naučit. Stejně tak důležité je dostat se do charakteristik těch cest."
Ve snaze poznat co nejvíce charakteristiku cest na východním pobřeží Austrálie, se pneumatikový inženýr Fordu, George Black, do Austrálie vydal na inspekci již v červnu. "Je zde mix cest s tvrdým podkladem, některé jsou úzké a zatáčkovité a jiné zase rovné a rychlé. Některé části soutěže se podobají cestám ze západní části Austrálie. Jiné jsou zase podobné známé Whaanga Coast z Nového Zélandu s hustým zalesněním," říká George.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?