DrivePro je nově vzniklý tým, který bude nasazovat vozy Mini WRC. Dva dny jejich stroj testoval Pierre Campana, teď do vozu usedli Mark Wallenwein a belgický šampión Pieter Tsojen.
Pro Pierra Campanu jde o doposud největší šanci jeho kariéry. Díky podpoře Francouzské federace, FFSA, bude moc startovat na soutěžích v Německu a ve Francii s vozem Mini WRC. Vůz bude nasazen novým týmem DrivePro, který je francouzskou pobočkou týmu Mini-Partner Prodrive.
V minulém týdnu si Campana mohl vůz vyzkoušet při dvoudenním testu na jihu Francie v Pole Mécanique, který leží v blízkosti St. Martina. "Jsem vcelku překvapený, jak rychle jsem si na vůz zvykl a jak rychle jsem z vozu a pneumatik měl dobrý pocit," těší se z testu Campana.
Vedle mladého Francouze dostal možnost krátce jet s Mini WRC i Mark Wallenwein. Během testů do vozu usedl i několikanásobný belgický šampión, Pieter Tsojen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.