DrivePro je nově vzniklý tým, který bude nasazovat vozy Mini WRC. Dva dny jejich stroj testoval Pierre Campana, teď do vozu usedli Mark Wallenwein a belgický šampión Pieter Tsojen.
Pro Pierra Campanu jde o doposud největší šanci jeho kariéry. Díky podpoře Francouzské federace, FFSA, bude moc startovat na soutěžích v Německu a ve Francii s vozem Mini WRC. Vůz bude nasazen novým týmem DrivePro, který je francouzskou pobočkou týmu Mini-Partner Prodrive.
V minulém týdnu si Campana mohl vůz vyzkoušet při dvoudenním testu na jihu Francie v Pole Mécanique, který leží v blízkosti St. Martina. "Jsem vcelku překvapený, jak rychle jsem si na vůz zvykl a jak rychle jsem z vozu a pneumatik měl dobrý pocit," těší se z testu Campana.
Vedle mladého Francouze dostal možnost krátce jet s Mini WRC i Mark Wallenwein. Během testů do vozu usedl i několikanásobný belgický šampión, Pieter Tsojen.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?