Mikko Hirvonen byl nejrychlejším jezdcem na Rally Finland, přesto vítězství nezískal. Na vině je nehoda, která se stala hned z kraje rally a na niž jsou názory rozdílné.
Nehoda se stala ve čtvrtek odpoledne, kdy Mikko nezvládl rychlou levotočivou zatáčku a narazil zádí svého vozu do stromu. Při nehodě došlo k poškození podvozku a brzd. Výsledek této nehody byla ztráta dvou minut.
"Bylo úplně zbytečné takto brzy riskovat a pokoušet se atakovat. Riskoval vyjetí mimo trať," kritizuje Wilson. Zklamání nezkrývá ani domácí matador Hirvonen: "Jsem zklamaný, že jsem letos nemohl svoji oblíbenou rally vyhrát. Musím poděkovat fanouškům, kteří mě neustále podporovali."
Jen pro zajímavost uveďme údaj o počtu vyhraných zkoušek: Zatímco Latvala, který soutěž dokončil na 2. místě, vyhrál pouze 2 RZ, Hirvonen jich vyhrál 13 (z 22), mimo jiné i Power Stage.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.