Mikko Hirvonen byl nejrychlejším jezdcem na Rally Finland, přesto vítězství nezískal. Na vině je nehoda, která se stala hned z kraje rally a na niž jsou názory rozdílné.
Nehoda se stala ve čtvrtek odpoledne, kdy Mikko nezvládl rychlou levotočivou zatáčku a narazil zádí svého vozu do stromu. Při nehodě došlo k poškození podvozku a brzd. Výsledek této nehody byla ztráta dvou minut.
"Bylo úplně zbytečné takto brzy riskovat a pokoušet se atakovat. Riskoval vyjetí mimo trať," kritizuje Wilson. Zklamání nezkrývá ani domácí matador Hirvonen: "Jsem zklamaný, že jsem letos nemohl svoji oblíbenou rally vyhrát. Musím poděkovat fanouškům, kteří mě neustále podporovali."
Jen pro zajímavost uveďme údaj o počtu vyhraných zkoušek: Zatímco Latvala, který soutěž dokončil na 2. místě, vyhrál pouze 2 RZ, Hirvonen jich vyhrál 13 (z 22), mimo jiné i Power Stage.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?