Jezdec týmu Peugeot Italy, Paolo Andreucci, získal díky vítězství na šotolinové San Crispino Rally, která se jela v Toskánsku, Italský titul. Tato rally využívá hodně zkoušek, které dříve tvořily Rally San Remo.
V dosavadním průběhu italského šampionátu se konalo 6 soutěží, ve všech si vítězství připsal dominantní jezdec na Peugeotu. Díky těmto výkonům si zajistil jezdecký titul a titul pro tým Peugeotu dvě soutěže před koncem šampionátu.
Jeho momentálním cílem je, aby vyhrál všech 8 soutěží, které jsou letos na plánu. "Nebude to pochopitelně jednoduché, ale pokusím se o to. V dosavadním průběhu jsme ukázali, že jsme schopni vyhrát za jakýchkoliv podmínek, takže proč ne?" říká 46letý pilot, který své předchozí tituly získal v letech 2001, 2003, 2006, 2009 a 2010.
Andreucci porazil Andreu Aghiniho, který jel na stejném stroji, Peugeotu 207 S2000. Při cestě za vítězstvím vyhrál 10 zkoušek: "V to, že bychom mohli být silní, jsme doufali. Ale takovou dominanci jsme nečekali. Pravděpodobně to není náhoda, že předchozí tři roky, kdy spolupracuji s Peugeotem a Pirelli, byly úspěšné."
Dalším dílem šampionátu je Rally del Friuli e delle Alpi Orientali, která se koná od 1. do 3. září.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?