Jezdec týmu Peugeot Italy, Paolo Andreucci, získal díky vítězství na šotolinové San Crispino Rally, která se jela v Toskánsku, Italský titul. Tato rally využívá hodně zkoušek, které dříve tvořily Rally San Remo.
V dosavadním průběhu italského šampionátu se konalo 6 soutěží, ve všech si vítězství připsal dominantní jezdec na Peugeotu. Díky těmto výkonům si zajistil jezdecký titul a titul pro tým Peugeotu dvě soutěže před koncem šampionátu.
Jeho momentálním cílem je, aby vyhrál všech 8 soutěží, které jsou letos na plánu. "Nebude to pochopitelně jednoduché, ale pokusím se o to. V dosavadním průběhu jsme ukázali, že jsme schopni vyhrát za jakýchkoliv podmínek, takže proč ne?" říká 46letý pilot, který své předchozí tituly získal v letech 2001, 2003, 2006, 2009 a 2010.
Andreucci porazil Andreu Aghiniho, který jel na stejném stroji, Peugeotu 207 S2000. Při cestě za vítězstvím vyhrál 10 zkoušek: "V to, že bychom mohli být silní, jsme doufali. Ale takovou dominanci jsme nečekali. Pravděpodobně to není náhoda, že předchozí tři roky, kdy spolupracuji s Peugeotem a Pirelli, byly úspěšné."
Dalším dílem šampionátu je Rally del Friuli e delle Alpi Orientali, která se koná od 1. do 3. září.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?