Jezdec týmu Peugeot Italy, Paolo Andreucci, získal díky vítězství na šotolinové San Crispino Rally, která se jela v Toskánsku, Italský titul. Tato rally využívá hodně zkoušek, které dříve tvořily Rally San Remo.
V dosavadním průběhu italského šampionátu se konalo 6 soutěží, ve všech si vítězství připsal dominantní jezdec na Peugeotu. Díky těmto výkonům si zajistil jezdecký titul a titul pro tým Peugeotu dvě soutěže před koncem šampionátu.
Jeho momentálním cílem je, aby vyhrál všech 8 soutěží, které jsou letos na plánu. "Nebude to pochopitelně jednoduché, ale pokusím se o to. V dosavadním průběhu jsme ukázali, že jsme schopni vyhrát za jakýchkoliv podmínek, takže proč ne?" říká 46letý pilot, který své předchozí tituly získal v letech 2001, 2003, 2006, 2009 a 2010.
Andreucci porazil Andreu Aghiniho, který jel na stejném stroji, Peugeotu 207 S2000. Při cestě za vítězstvím vyhrál 10 zkoušek: "V to, že bychom mohli být silní, jsme doufali. Ale takovou dominanci jsme nečekali. Pravděpodobně to není náhoda, že předchozí tři roky, kdy spolupracuji s Peugeotem a Pirelli, byly úspěšné."
Dalším dílem šampionátu je Rally del Friuli e delle Alpi Orientali, která se koná od 1. do 3. září.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.