Úřadující mistr světa zajel nejrychlejší čas na shakedownu před nadcházející Rally Acropolis. Druhý byl Nor Petter Solberg.
Pilot Citroënu zajel v shakedownu na sedmý ze třinácti letošních závodů MS nejlepší čas. Úřadující mistr světa si na 6 km trati získal náskok 0,7s na svého značkového kolegu, Pettera Solberga. Loeb, který po šesti odjetých soutěžích vede před Mikkem Hirvonenem v průběžném pořadí o 13 bodů, k výsledku pro wrc.com řekl: "Jako na každé rally bych i zde rád zabojoval o vítězství. Důležité samozřejmě bude sbírání bodů. V mé aktuální pozici je pro mě nejdůležitější neztratit moc bodů."
Vzhledem k charakteru trati, která klade velké nároky na pneumatiky i vozy, očekává Francouz "možná nejtěžší soutěž celé sezony". Druhý Petter Solberg zajel jeho nejrychlejší čas až poté, co na své DS3 WRC vyměnil tlumiče.
Třetí za shakedownu dojel Mikko Hirvonen (+1,3s), čtvrtý byl Sebastien Ogier (+2,3s). Pátý byl Henning Solberg, který se vrátil za volant své Fiesty WRC v nových barvách poté, co v Argentině nestartoval.
Výsledky:
1. Sebastien Loeb (Citroen) - 2.15,5s
2. Petter Solberg (Citroen) - 2.16,2
3. Mikko Hirvonen (Ford) - 2.16,8
4. Sebastien Ogier (Citroen) - 2.17,8
5. Henning Solberg (Ford) - 2.18,0
6. Kimi Räikkönen (Citroen) - 2.18,6
7. Ewgeni Nowikow (Ford) - 2.18,6
8. Jari-Matti Latvala (Ford) - 2.19,0
9. Federico Villagra (Ford) - 2.19,1
10. Mads Östberg (Ford) - 2.19,2
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.