Překvapení ze strany Kena Blocka. Na základě pozvánky od dodavatele pneumatik do F1, společnosti Pirelli, si Američan v srpnu vyzkouší monopost F1.
Americký showman se objevil na včerejší propršené Grand Prix v Kanadě. Mohl si tak na vlastní kůži zažít atmosféru celé akce a ještě dostal od společnosti Pirelli zajímavý dárek. V srpnu se bude moci posadit za volant monopostu F1. "Absolutně jsem nepočítal s tím, že by něco takového mohlo být možné. Pirelli přišlo s tím nápadem, že uděláme něco odlišného a jedinečného. Pro mě je to sen," řekl Ken pro Autosport.
Ještě předtím, než Ken do monopostu usedne na okruhu v italské Monze, bude se muset připravit na simulátoru Toyoty. "Nemám žádné zkušenosti, bude to pro mě velký úkol. Na simulátoru v Německu strávím dva dny, abych si zvykl na řízení a také za účelem poznání trati."
Pirelli v F1 testuje nové směsy pneumatik s monopostem týmu Toyota, který nikdy nezávodil...
(foto: f1news.cz)
To by ovšem nebyl Ken Blok, kdyby při této příležitosti nenaplánoval něco také se svým rallyovým autem. "Přemýšlíme nad nějakými kreativními nápady, jak poznat trať. Možná dovezeme WRCčko, o dva týdny později se jede v Německu. Bude to velká zábava."
Jestli však bude monopost F1 hrát nějakou roli v dalším videu zvaném Gymkhana, není momentálně jasné. "Uvidíme, zda-li s tím něco zkusíme. Je to přece jen trochu drahé auto, ale na několik mých otázek jsem dostal několik zajímavých odpovědí. Musíme se podívat, co bude možné."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?