Překvapení ze strany Kena Blocka. Na základě pozvánky od dodavatele pneumatik do F1, společnosti Pirelli, si Američan v srpnu vyzkouší monopost F1.
Americký showman se objevil na včerejší propršené Grand Prix v Kanadě. Mohl si tak na vlastní kůži zažít atmosféru celé akce a ještě dostal od společnosti Pirelli zajímavý dárek. V srpnu se bude moci posadit za volant monopostu F1. "Absolutně jsem nepočítal s tím, že by něco takového mohlo být možné. Pirelli přišlo s tím nápadem, že uděláme něco odlišného a jedinečného. Pro mě je to sen," řekl Ken pro Autosport.
Ještě předtím, než Ken do monopostu usedne na okruhu v italské Monze, bude se muset připravit na simulátoru Toyoty. "Nemám žádné zkušenosti, bude to pro mě velký úkol. Na simulátoru v Německu strávím dva dny, abych si zvykl na řízení a také za účelem poznání trati."
Pirelli v F1 testuje nové směsy pneumatik s monopostem týmu Toyota, který nikdy nezávodil...
(foto: f1news.cz)
To by ovšem nebyl Ken Blok, kdyby při této příležitosti nenaplánoval něco také se svým rallyovým autem. "Přemýšlíme nad nějakými kreativními nápady, jak poznat trať. Možná dovezeme WRCčko, o dva týdny později se jede v Německu. Bude to velká zábava."
Jestli však bude monopost F1 hrát nějakou roli v dalším videu zvaném Gymkhana, není momentálně jasné. "Uvidíme, zda-li s tím něco zkusíme. Je to přece jen trochu drahé auto, ale na několik mých otázek jsem dostal několik zajímavých odpovědí. Musíme se podívat, co bude možné."
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.