Překvapení ze strany Kena Blocka. Na základě pozvánky od dodavatele pneumatik do F1, společnosti Pirelli, si Američan v srpnu vyzkouší monopost F1.
Americký showman se objevil na včerejší propršené Grand Prix v Kanadě. Mohl si tak na vlastní kůži zažít atmosféru celé akce a ještě dostal od společnosti Pirelli zajímavý dárek. V srpnu se bude moci posadit za volant monopostu F1. "Absolutně jsem nepočítal s tím, že by něco takového mohlo být možné. Pirelli přišlo s tím nápadem, že uděláme něco odlišného a jedinečného. Pro mě je to sen," řekl Ken pro Autosport.
Ještě předtím, než Ken do monopostu usedne na okruhu v italské Monze, bude se muset připravit na simulátoru Toyoty. "Nemám žádné zkušenosti, bude to pro mě velký úkol. Na simulátoru v Německu strávím dva dny, abych si zvykl na řízení a také za účelem poznání trati."
Pirelli v F1 testuje nové směsy pneumatik s monopostem týmu Toyota, který nikdy nezávodil...
(foto: f1news.cz)
To by ovšem nebyl Ken Blok, kdyby při této příležitosti nenaplánoval něco také se svým rallyovým autem. "Přemýšlíme nad nějakými kreativními nápady, jak poznat trať. Možná dovezeme WRCčko, o dva týdny později se jede v Německu. Bude to velká zábava."
Jestli však bude monopost F1 hrát nějakou roli v dalším videu zvaném Gymkhana, není momentálně jasné. "Uvidíme, zda-li s tím něco zkusíme. Je to přece jen trochu drahé auto, ale na několik mých otázek jsem dostal několik zajímavých odpovědí. Musíme se podívat, co bude možné."
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?