VÝSLEDKY CÍL + Onboard :Čtyři rychlostní zkoušky byly v plánu dnes v Istanbulu.
Čtyři rychllostní zkoušky byly v plánu dnes v Istanbulu.
První rz dne vyhrál opět Avci před Oleksowiczem a Bettim. Tlusťák začal devátým časem se ztrátou minutu na vítzěze.
Druhá zkouška dne se stala kořistí Bettiho, tři desetiny byl zpět Avci a Oleksowicz. Zkouška se povedla poláku Rutovi a dostal se na páté místo před Kazaze. Tlusťák zajel desátý čas.
Druhé průjezdy dnešních zkoušek se nejlépe povedly domácímu Cukurovi s Fabií S2000, který se vrátil do dnešního dne v rámci superrally. Osmý a desátý čas zajel Tlusťák.
Vítezem se tedy stal Avci před Bettim, ale jen o 26 vteřin. Třetí skončil Oleksowicz. Ruta za sebou udržel Kazaze. Za úspěch se dá považovat sedmé místo Tondy Tlusťáka s Janem Škaloudem a vypůjčeným Fiatem Punto S2000.
Dvoukolky vyhrál Todor Slavov s Cliem R3.
Do cíle dorazilo 28 posádek ze 49 startujících. Dalším podnikem je Geko Ypres Rally v Belgii 23-25.6. 2011
Výsledky v cíli
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas
První z druhých průjezdů byla rz devět s názevm Göcbey II dlouhá jedenáct kilometrů. Nejlépe zabral Oleksowicz, hned za ním Travaglia a Betti a Avci. Oleksowicz se dostává před Bettiho na místo třetí.
Desátou rz proletěl nejrychleji Avci. Následován Oleksowiczem Bettim a Travagliou. Velmi dobře jede i člen týmu Castrol Ford Team Turkiye´s young driver Murat Bostanci. Na posádky dále čeká nejdelší zkouška dne, 15,66 km dlouhá Darlic II.
Tuto zkoušku vyhrál opět Avci. Pět vteřin scházelo Bettimu a jedenáct Bostancimu. Smůlu měl Travaglia, když třefil obrovský kámen a musel ze soutěže odstoupit. Avcimu tak ubyl zásadní soupeř.
Poslední zkouška dne měla jen necelých deset kilometrů. Vyhrál opět skvělě jedoucí Avci před Bettim. Třetí opět Bostanci.
Celkově tak vede Avci, čtyřicet vteřin před Bettim. Oleksowicz ztrácí minutu dvacet, ale za sebou má Bostanciho necelých dvacet vteřin.
Jak jela dneska odpoledne česká posádka Tlusťák - Škaloud s Puntem S2000. První odpolední zkoušku zajeli devátý čas, na další jedenáctý. Zde začal soubouj o místo osmé se Soylem. Na jedenácté zkoušce Soylu zabral a dal zádveřickému jezdci pět vteřin. Na dvanácté zabral Tonda a lehké problémy měl Soylu. Rozdil mezi nimi je nyní ve prospěch našeho jezdce 28 vteřin.
Zítra čekají na posádky dvě dlouhé rychlostní zkoušky po kterých může být ještěš vše jinak. Zkoušky se jedou dvakrát. Jedna má 21 a druhá 25km. Podle všeho ještě není nic rozhodnuto.
Výsledky po RZ12
Pořadí
Posádkavůz
Dvakrát čtyři rychlostní zkoušky čekaly dnes na posádky startujíci na Bosphorus Rally.
První rz dne vyhrál Betti před Travagliou a Avcim. Betti se tak posunul na třetí místo před Oleksowicze. Prvních deset se vešlo do 20ti vteřin. Ze špičky se poroučel mimo trať Burak Cukurova s Fabií S2000.
V šesté rz se nejlépe dařilo opět Avcimu, šest a půl vteřiny za ním Betti a sedm Oleksowicz.Nedařilo se tlusťákovi když rz dokončil na dvanáctém místě se ztrátou 38 vteřin, o dvě před ním byl vedoucí muž F2 Slavov. Avci zatroubil k velkému útoku, na Travagliu už ztrácí jen necelých pět vteřin.
Sedmou rychlostní zkoušku vyhrává domácí Bostanci s Fiestou S2000, druhý Avci a třetí Oleksowicz. Zkouška se nepovedla Travagliovi a Avci se tak ujímá vedení. Odstupuje Cetinkaya pravděpodobně pro technikcou závadu.
Vítězstvím v osmé zkoušce potvrdil Avci vedení. Travaglia a Betti stejný druhý čas. Kazaz dnes bojuje s nefunkčním intercomem. Slavov zajíždí na necelých deseti km rychlostní zkoušky osmý čas absolutně. Tonda Tlusťák vše podřizuje dojetí a zajíždí 14tý čas, celkově je osmý. Nicméně nebude to mít lehké protože nejbližší pronásledovatelé jsou blízko.
Onboard z vozu Renatra Travaglii ZDE
Výsledky po RZ 8
Pořadí
PosádkavůzVýsledky po první etapě
Šotolinová Rally Istanbul je dalším podnikem v kalendáři ERC. Na posádky čeká ve třech dnech 16 rychlostních zkoušek o délce 93 km. Celkem má soutěž i s přejezdy 637,97 km, takže se v podstatě odehrává na pětníku.
Nejkratší Rz s názvem Airport zvládl nejlépe Betti s Peugeotem S2000, hned za ním Travaglia s Fiestou S2000 a třetí byl Oleksowicz se stejným vozem. Devátý čas zajel Tlusťák s Puntem S2000. Na druhé Rz zabral Oleksovicz a vyhoupl se do čela, druhý byl domácí Avci a třetí Travaglia všichni Fiesta S2000. Tlusťákovi se Škaloudem patřila devátá pozice.
Třetí test byl opět "Letiště". V pořadí Travaglia, Betti Oleksowicz, desátý Tlusťák. Čtvrtý test byl druhým průjezdem RZ 2. Bylo vidět, že do tempa se dostal Travaglia, vteřinu za ním byl Avci a pět Betti. Pěkný desátý čas zajel zádveřický pilot. o místo před ním byla Burcu Cetinkaya, která startuje se stejným vozem jako naši.
Celkově je tedy po první etapě první Travaglia. Druhý Oleksowicz ztrácí devět a Avci deset. Tonda Tlusťák je devátý, což je super výsledek na šotolině.
Dvoukolky zde totálně opanoval Bulhar Todor Slavov s Cliem R3.
Zítra pokračuje rally čtyřmi testy, které se jedou dvakrát. Etapu dnes dokončilo 45 posádek. Odstartovalo 49.
Výsledky po I.etapě
Pořadí
Posádkavůz Celkový čas
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.