P. G. Anderssona čeká tento víkend další start v IRC s vozem Proton. Malajský výrobce vozů na Ukrajině nasadí na strat trojici svých speciálů.
Andersson odstartuje s vozem Satria Neo Super 2000 a Emilem Axelssonem tuto asfaltovou soutěž ve čtvrtek. Posádka má za sebou třídenní test vozu na Ukrajině.
"Pocit z vozu, který jsem během testu měl, mě opravdu povzbudil. Řízení auta je ve srovnání s Rally Islas Canarias opravdu lepší. Technikům se podařilo vylepšit také motor. Nemohu takhle před startem odhadovat, kde se budeme zhruba pohybovat, ale mohu říci, že budeme blíže našim konkurentům, než jsme byli kdykoliv předtím," říká Andersson.
Vloni jezdil Andersson s vozem Škoda Fabia S2000 v SWRC
"Pro všechny v IRC je to nová rally, nikdo zde dříve nestartoval. To by nám samozřejmě mělo v určitých ohledech pomoci. Slyšel jsem, že by některé zkoušky měly být hrbolaté a asfalt by měl být hrubý. Mám radši asfaltové soutěž podobného charakteru než rally, kde je asfalt hladký."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?