P. G. Anderssona čeká tento víkend další start v IRC s vozem Proton. Malajský výrobce vozů na Ukrajině nasadí na strat trojici svých speciálů.
Andersson odstartuje s vozem Satria Neo Super 2000 a Emilem Axelssonem tuto asfaltovou soutěž ve čtvrtek. Posádka má za sebou třídenní test vozu na Ukrajině.
"Pocit z vozu, který jsem během testu měl, mě opravdu povzbudil. Řízení auta je ve srovnání s Rally Islas Canarias opravdu lepší. Technikům se podařilo vylepšit také motor. Nemohu takhle před startem odhadovat, kde se budeme zhruba pohybovat, ale mohu říci, že budeme blíže našim konkurentům, než jsme byli kdykoliv předtím," říká Andersson.
Vloni jezdil Andersson s vozem Škoda Fabia S2000 v SWRC
"Pro všechny v IRC je to nová rally, nikdo zde dříve nestartoval. To by nám samozřejmě mělo v určitých ohledech pomoci. Slyšel jsem, že by některé zkoušky měly být hrbolaté a asfalt by měl být hrubý. Mám radši asfaltové soutěž podobného charakteru než rally, kde je asfalt hladký."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?