Pieter Tsjoen se vrátí do Intercontinental Rally Challenge během příštího měsíce, kdy je v kalendáři šampionátu naplánována Geko Ypres Rally.
Pieter Tsjoen pojede s vozem Peugeot 207 Super 2000 týmu Kronos Racing. Jeho týmovými kolegy budou Thierry Neuville a Guy Wilks. Tsjoen se řadí mezi vítěze této soutěže, když zde vítězství slavil v roce 2001: "Chci si soutěž hlavně užít. Chci ale získat nějaké důležité body do hodnocení belgického mistrovství."
Zkušený Tsjoen si poprvé IRC vyzkoušel v roce 2007 s vozem Abarth Punto S2000. Od té doby se domácí soutěže pravidelně účastní. V loňském roce ale zažil velmi těžkou nehodu, po které byl jeho vůz už neopravitelný.
"Samozřejmě tam nejedu s cílem bojovat s nejlepšími jezdci. Takže mým cílem je být konzistentní a využít spolehlivosti mé 207čky k dokončení někde kolem pátého místa. Navíc znám velmi dobře tratě, takže by z toho mohl být opravdu dobrý výsledek. Pokud bych měl dojet nějak výše, tak bych musel spoléhat na smůlu mých rivalů."
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?