ZMĚNA VÝSLEDKŮ;AKTUALIZOVÁNO O FOTOGALERII:Další podnik MSR se jel dnes v okolí Prešova.
V cíli první rychlostní zkoušky byl nejrychleji Grzyb s Focusem WRC následovaný Bérešem a Sandellem s Fabiemi. Čtvrtý byl Drotár se Subaru WRC a pátý navrátilec Cserhalmi. Neodstartoval Melichárek, kterému porucha elektroniky vozu zapříčinila, že svůj vůz nenastartoval. Technický problém nastal i u vozu Jaroslava Orsáka.
Ve druhé RZ zvítězil opět Grzyb před druhým Bérešem a třetím Drotárem. Čtvrtý byl Sandell . Posádkám komplikuje jízdu velmi kluzký povrch.
Třetí RZ opět pod taktovkou Grzyba, ale za ním se dějí věci nevídané. Dvojitý defekt má Sandell a ztrácí 8 minut a tím i naději na dobré umístění, dokonce trojitý defekt potkal Drotára a ten ze soutěže odstupuje. Mladík Kočí s Citroenem C2R2 MAX je na osmém místě absolutně a vede juniory i dvoukolky.
Na šesté rychlostní zkoušce měl nespecifikované problémy s kolem Grzyb. Ztratil jej na přejezdu a odstoupil.
Na první místo se tak dostal Béreš jun s Fabií S2000 a vedení si udržel do cíle. Druhé místo vybojoval Cserhalmi s Lancerem KIT Racing, ikdyž Francouz Viana s C4 WRC na něj zle dotíral. Čtvrté místo patří Trněnému s Fabií WRC, pátý je Mozner a šestý Vojtech Chuchala se oba se Subaru WRX. Sedmé místo patří Gerendelovi a osmý je s C2R2 Max Kočí, který zvítězil jak ve třídě, tak v juniorech a dvoukolkách. Sandell skončil jedenáctý.
Další soutěží je Tříbeč Rally Topolčany (20-21.5.2011).
Foto: Tibor Szabosi /www.autosportfoto.sk
Fotogalerie Tibora Szabosziho
Fotogalerie Dávid Rakuščinec
Výsledky cíl:
1. Jozef Béreš/Róbert Muller (SR/Škoda Fabia S 2000) 55:16 min.2. Wojtek Chuchala/Kamil Heller (Poľ./Subaru Impreza) + 2:53,93. Tibor Cserhalmi/Marek Omelka (SR-ČR/Mitsubishi lancer evo IX) + 3:31,54. Laurent Viana/Isabelle Galmiche (fran./Citroen C4 WRC) + 3:245. Karel Trnený/Václav Pirtz (ČR/Škoda Fabia WRC) + 4:11,7,6. Radovan Mozner/Peter Vejačka (SR/Subaru Impreza) +4:207. Roman Grendel/Zuzana Lieskovcová (SR/Mitsubishi lancer evo IX) + 4:50,58. Martin Kočí/Imrich Ferenc (SR/Citron C2 R2 MAX) +5:599. Jozef Béreš st./Tomáš Klíma (SR/Audi Quatro) +6:4610. Pavol Nagy/Lukáš Zámečník (SR/Citroen C2 R2 MAX) + 7:48,1
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.