Tým Škoda Deutschland, který na národní úrovni proslavil Matthias Kahle, má nyní namířeno do IRC. Na vybraných soutěžích se tým ukáže až se dvěma vozy a podpoří tak postavení Škody v IRC.
Tým budou tvořit dvě německé posádky. Jedna bude složená z dvojice Matthias Kahle - Peter Göbel, do druhé Fabie budou usedat Mark Wallenwein a Stefan Kopczyk. V plánu mají pouze vybrané podniky. Kompletní tým s oběma vozy se ukáže poprvé u nás na Barumce, potom v září na maďarské Mecsek Rallye. Dalším podnikem týmu je Scotland Rally na začátku října, zde již odstartuje pouze Mitthias Kahle. Další alternativou je na začátku listopadu rally na Kypru, kde by se mohli objevit obě posádky.
Tým bude mít k dispozici jak jinak, než poslední vývojovou evoluci mladobolaslavské zbraně. Poprvé se tým ukážena v Německu na Sachsen Rallye (13. až 14. května). Oba piloti se tak zde s týmem letos poprvé ukážou veřejnosti a zároveň pojmou sotěž jako přípravu na podniky IRC.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.