Tým Škoda Deutschland, který na národní úrovni proslavil Matthias Kahle, má nyní namířeno do IRC. Na vybraných soutěžích se tým ukáže až se dvěma vozy a podpoří tak postavení Škody v IRC.
Tým budou tvořit dvě německé posádky. Jedna bude složená z dvojice Matthias Kahle - Peter Göbel, do druhé Fabie budou usedat Mark Wallenwein a Stefan Kopczyk. V plánu mají pouze vybrané podniky. Kompletní tým s oběma vozy se ukáže poprvé u nás na Barumce, potom v září na maďarské Mecsek Rallye. Dalším podnikem týmu je Scotland Rally na začátku října, zde již odstartuje pouze Mitthias Kahle. Další alternativou je na začátku listopadu rally na Kypru, kde by se mohli objevit obě posádky.
Tým bude mít k dispozici jak jinak, než poslední vývojovou evoluci mladobolaslavské zbraně. Poprvé se tým ukážena v Německu na Sachsen Rallye (13. až 14. května). Oba piloti se tak zde s týmem letos poprvé ukážou veřejnosti a zároveň pojmou sotěž jako přípravu na podniky IRC.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?