Na letošní soutěž v Argentině dorazilo pořadatelům 64 přihlášek, mezi nimi jsou 3 přihlášky s vozy nové kategorie, Maxi Rally.
Minulý týden slavil Claudio Menzi ve Fiatu Punto nové kategorie, Maxi Rally, první vítězství v argentinském šampionátu. Také při soutěži MS v Argentině si budou moci fandové prohlédnout nové speciály.
Od 26. do 29. května bychom mohli vidět vozy Marcose Ligata (Chevrolet Agile), Geronima Padilla (Ford Fiesta) a Sebastiana Abramiana (Volkswagen Gol Trend). V rámci argentinského šapionátu se také prezentují vozy značek Peugeot, Fiat a Kia. Nicméně tyto vozy ještě nedostaly pro start v MS svolení od FIA, ale v regionálních šampionátech v Jižní Americe startovat mohou.
Kategorie Maxi Rally by měla pro výrobce v Jižní Americe představovat lacinou variantu, jak dostat své vozy do rallysportu. S jednotným pohonným ústrojím od Hondy a dalšími standardizovanými součástkami od Subaru by měly být zaručeny nižší náklady.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?