Díky sbírce svých fandů se může P-G Andersson teď připravovat na svůj start s Fiestou WRC na Sardinii. Ohledně svých šancí je Švéd realistou.
Ze zimní pohádky do sluncem prohřáté Sadinie. Díky pomoci svých fandů mohl P-G Andresson startovat na zimní soutěži šampionátu, domácí Rally Sweden. Během sbírky došlo tolik peněz, že z nich může Švéd zaplatit i start na Sardinii.
"Samozřejmě bych byl rád nejlepším privátním jezdcem a rád bych byl tak blízko továrním pilotům, jak jen to půjde. Nicméně mám narozdíl od nich za sebou jen pár šotolinových soutěží. Nic jsme nedělali, nic jsme netestovali," řekl Per Gunnar po svém ne příliš úspěšném startu s Protonem v IRC.
Nějaký test před Sardinií tak není v plánu. Andersson si s Fiestou WRC na šotolině musí zvyknout tak rychle, jak jen to půjde. "Vypadá to, že se svezeme až na shakedownu. To samozřejmě nebude jednoduché. Doufám, že v autě brzy dostanu dobrý pocit."
P-G s Protonem na Rally Monte Carlo
Do soutěže Andersson v pátek odstartuje jako desátý. Pozdější startovní pozice by mohla být výhodou, protože před ním jedoucí vozy by mohly vyčistit nečistoty z ideální stopy. "Vždycky je to výhoda. V Jordánsku nebylo tolik nečistot. Jinak by to byl velký problém."
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.